Dr. Oetker Lekker Stel geld terug actie bij Scoupy
Re: Dr. Oetker Lekker Stel geld terug actie bij Scoupy
bij Plus in Helden en jan Linders in Panningen hadden ze hem een tijdje terug wel.
Nu niet meer.
Wel : "hoekje" van Almhoff en dat zijn ongeveer dezelfde toetjes. maar geen geld terug dus.
AH had gisteren de kersen-variant van Dr. Oetker.
Ik denk dat ze bij veel winkels al weer uit het assortiment zijn, omdat ze te duur zijn. Bij de gta van 2 halen, 1x geld terug waren niet veel deelnames, volgens mij. Dus voor mensen hier op het forum ook te duur als ze voor de helft zijn.
En de winkels zullen 1 toetje van dit soort in het assortiment voldoende vinden.
Nu niet meer.
Wel : "hoekje" van Almhoff en dat zijn ongeveer dezelfde toetjes. maar geen geld terug dus.
AH had gisteren de kersen-variant van Dr. Oetker.
Ik denk dat ze bij veel winkels al weer uit het assortiment zijn, omdat ze te duur zijn. Bij de gta van 2 halen, 1x geld terug waren niet veel deelnames, volgens mij. Dus voor mensen hier op het forum ook te duur als ze voor de helft zijn.
En de winkels zullen 1 toetje van dit soort in het assortiment voldoende vinden.
-
In Breda (Ginnekenweg AH) hadden ze alleen de kers variant (dus "hier" is in Breda):-)
Onze plus heeft altijd alle 3 de varianten in het assortiment, vorige actie ook en en nu weer (gister ook weer gehaald).
Bij Jan Linders in Heerlen (Heerlerbaan) heb ik gisteren de aardbei rabarber gekocht.
Hier niet bij 2 Jumbo's, bij 1 AH en bij 1 Emté gisteren.....vandaag toevallig nog eens langs koelvak AH en daar lag de variatie KERS....
Jan Linders heeft ze ook, daar zijn ze namelijk volgende week 2 voor 99 cent...dus daar zullen ze volop verkrijgbaar zijn...rode vruchten of aardbei-rabarber zijn in de aanbieding daar, volgende week...(pagina 12 van de nieuwe folder)