Lenor van €20,17 voor €3​

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
petra11
Been thanked: 27 times

Re: Lenor van €20,17 voor €3​

Bericht door petra11 »

bij het 1e bericht over gta, van degene die het bericht geplaatst heeft dus,
staat bij de wasverzachter : prijzen bij van 2,99 tot 6,19.
Dat moeten dan kleine en grote flessen zijn.
En bij de voorwaarden staat een lijst van wel 17 soorten in allerlei maten, ook 1,4 liter, 1,5 liter en 1,15 liter.
17 soorten te koop en in weinig winkels die grote flessen gezien op hun site.
suriboy

Bericht door suriboy »

petra11 schreef:bij het 1e bericht over gta, van degene die het bericht geplaatst heeft dus,
staat bij de wasverzachter : prijzen bij van 2,99 tot 6,19.
Dat moeten dan kleine en grote flessen zijn.
En bij de voorwaarden staat een lijst van wel 17 soorten in allerlei maten, ook 1,4 liter, 1,5 liter en 1,15 liter.
17 soorten te koop en in weinig winkels die grote flessen gezien op hun site.
Online wel de grote flessen wasverzachter te vinden, edoch fysiek niet in de winkel. Zelfs de AH XL's hebben hem niet in regio Den Haag.
Sue-tje

Bericht door Sue-tje »

enweereentje schreef:
Sue-tje schreef:doet de wasverzachter 46 wassingen a 1150 ml wel of niet mee? Ik zie op de site in dezelfde regel staan, 1.15 L, 550 ml. De 46 wassingen zijn 1150 ml.
Kijk eens naar het plaatje bij de aanbieding waar je ook je bon moet indienen ;)
Ja, de 46 wassingen flacon van 1.15l doet dus ook mee. 1150ml=1.15 liter.

Jammer, zie ik nu pas. Ik had een kleine flacon gekocht, maar had dus beter de grotere kunnen pakken. Al heb ik die volgens mij niet gezien in de winkel?

Klopt dat zag ik ook. Echter staat erachter 550ml. oftewel 1.15 l 550 ml. Vandaar mijn vraag dus
Zeeuwsmeisje
Has thanked: 6 times
Been thanked: 6 times

Bericht door Zeeuwsmeisje »

Vanaf morgen bij de AH alle wasmiddelen en wasverzachters 2+1 gratis!
https://www.ah.nl/bonus/week/24/segment/194620

De Lenor produkten doen ook mee, m.u.v. de Unstoppables.
De Lenor actie mag volgens de voorwaarden i.c.m. andere kortingsacties of aanbiedingen gebruikt worden.
I.c.m. deze bonusactie krijg je er dus ook nog eens een fles/pak wasmiddel of fles wasverzachter gratis bij!
Marry
Has thanked: 1 time
Been thanked: 3 times

Bericht door Marry »

Zeeuwsmeisje schreef:Vanaf morgen bij de AH alle wasmiddelen en wasverzachters 2+1 gratis!
https://www.ah.nl/bonus/week/24/segment/194620

De Lenor produkten doen ook mee, m.u.v. de Unstoppables.
De Lenor actie mag volgens de voorwaarden i.c.m. andere kortingsacties of aanbiedingen gebruikt worden.
I.c.m. deze bonusactie krijg je er dus ook nog eens een fles/pak wasmiddel of fles wasverzachter gratis bij!
Dat denk ik niet, je krijgt dan gewoon minder terug betaald. - Heb je gebruikgemaakt van een kortingsactie in de winkel? Dan berekenen we jouw cashback altijd over het totaalbedrag (minus de winkelkorting) van alle gekochte actieproducten. Het totaal bedrag van de bon wordt door drie gedeeld. Zoals ik het lees
Zeeuwsmeisje
Has thanked: 6 times
Been thanked: 6 times

Bericht door Zeeuwsmeisje »

Ah ja, daar heb je gelijk in. In dit geval is het dus verstandiger om geen gebruik te maken van de AH bonus actie!
Evelien2609

Bericht door Evelien2609 »

Ik heb vandaag ook de Lenor producten gekocht. En ook de Silan supreme wasverzachter (staat in een andere topic, 2 eigenlijk 1 krijg je 100% vergoed en 1 krijg je €2 retour mits bij jumbo gekocht) Alleen bij de albert heijn hadden ze dus 1 + 1 gratis op de Silan. Ik vroeg nog bij de kassa kun je ze ook apart scannen, dus 1 op de bon bij de rest en dan de andere apart maar dat ik wel de actie van 1 + 1 gratis heb ivm geldteruggave van Scoupy. De cassiere keek me aan alsof ik 2 hoofden had en uiteindelijk heb ik maar gezegd doe ze maar beide op 1 bon. Want ze begreep me toch niet en er stonden mensen in de rij achter ons. Normaal zijn ze 3,99 per stuk. Nu kreeg ik dus 1 + 1 gratis. Dus ipv 7,98 voor 2 heb ik 3,99 betaald. Ik snap het iedere keer van scoupy niet hoeveel je dan terug krijgt met zo'n actie.

Wie kan het mij uitleggen? Krijg ik de 3,99 terug of minder? Of meer? En wat doen jullie in zo'n geval? Hoe doen jullie het? Ik lees wel eens dat jullie ook zulke aanbiedingen bij de appie meenemen en toch het apart afrekenen zodat het lijkt alsof je maar 1 hebt. En wat krijg je terug bij iets waar 15% korting of zo op zit? Ik snap het niet echt. :oops: *verstopt zich onder de dekens*
Marry
Has thanked: 1 time
Been thanked: 3 times

Bericht door Marry »

Evelien2609 schreef:Ik heb vandaag ook de Lenor producten gekocht. En ook de Silan supreme wasverzachter (staat in een andere topic, 2 eigenlijk 1 krijg je 100% vergoed en 1 krijg je €2 retour mits bij jumbo gekocht) Alleen bij de albert heijn hadden ze dus 1 + 1 gratis op de Silan. Ik vroeg nog bij de kassa kun je ze ook apart scannen, dus 1 op de bon bij de rest en dan de andere apart maar dat ik wel de actie van 1 + 1 gratis heb ivm geldteruggave van Scoupy. De cassiere keek me aan alsof ik 2 hoofden had en uiteindelijk heb ik maar gezegd doe ze maar beide op 1 bon. Want ze begreep me toch niet en er stonden mensen in de rij achter ons. Normaal zijn ze 3,99 per stuk. Nu kreeg ik dus 1 + 1 gratis. Dus ipv 7,98 voor 2 heb ik 3,99 betaald. Ik snap het iedere keer van scoupy niet hoeveel je dan terug krijgt met zo'n actie.

Wie kan het mij uitleggen? Krijg ik de 3,99 terug of minder? Of meer? En wat doen jullie in zo'n geval? Hoe doen jullie het? Ik lees wel eens dat jullie ook zulke aanbiedingen bij de appie meenemen en toch het apart afrekenen zodat het lijkt alsof je maar 1 hebt. En wat krijg je terug bij iets waar 15% korting of zo op zit? Ik snap het niet echt. :oops: *verstopt zich onder de dekens*
Volgens mij krigj je 1 x 2,00 terug op de silan supreme. En dan heb je dus nog 1,98 betaald voor de andere Silan. Daar krijg je dan 0,98 van terug. Want daar zou je 1,00 voor moeten betalen.
Wat betreft apart afrekenen....je koop er maar een. Dan naar de servicebalie met de mededeling dat het 1+1 gratis was dus of je er nog een bij mag pakken. Je eerste bon wel behouden! Of eerst in de winkel indienen....soms schrijven ze namelijk op de bon dat je de 2 e ook gekregen hebt
Raymond1985

Bericht door Raymond1985 »

Wat ik even niet begrijp is dat je het product al voor zo weinig geld kan halen en dat er dan nog zoveel mogelijk moeite wordt gedaan om het nóg goedkoper te maken of zelf nog wat extra gratis te krijgen. Ik begrijp wel dat de cassiere er raar van opkeek.
Evelien2609

Bericht door Evelien2609 »

Dan zou het bij de Albert Heijn dus

Lenor wasverzachter 3,49
Lenor unstoppables 7,49
Lenor wasmiddel 6,49
Silan supreme 3,99

Dan zou ik terug krijgen (als ik het goed begrijp)
2,49 (3,49 - 1)
6,49 (7,49 - 1)
5,49 (6,49 - 1)
1,99 (3,99 / 2)
--------
16,46

De actie bij de silan van de jumbo daar kost die 3,89 dus zou ik 2 euro terug krijgen, dus zou ik maar 1,89 voor die betalen. Dus voor alle acties samen zou ik 18,46 euro terug krijgen. Denk ik.

Ik heb wel eens geprobeerd om zulke acties via mijn telefoon te doen, maar dan pakt hij vaak het bestand niet of lukt het gewoon niet en moet ik het alsnog via de computer doen. Dus volgende keer zal ik 1 pakken en bij de service balie vragen of ik nog 1 mag pakken en vragen of ze niet op de bon willen schrijven.
Plaats reactie