Probeer een 1 liter fles Coca-Cola zero sugar/cherry
Re: Probeer een 1 liter fles Coca-Cola zero sugar/cherry
Ik had ook problemen, het formulier zei dat ik een verkeerd bedrag invulde. Ik had op gegeven moment contact via Facebook gehad en een e-mail gestuurd.
Uiteindelijk heb ik een foto van de bon + gegevens en een foto van de streepjescode via e-mail naar CC gestuurd, en ik krijg het bedrag zo uitbetaald.
Uiteindelijk heb ik een foto van de bon + gegevens en een foto van de streepjescode via e-mail naar CC gestuurd, en ik krijg het bedrag zo uitbetaald.
Re: Probeer een 1 liter fles Coca-Cola zero sugar/cherry
Hier ook het aankoopbedrag terug ontvangen.
Re: Probeer een 1 liter fles Coca-Cola zero sugar/cherry
Om fraude te voorkomen is dit bericht door de moderator verwijderd.
- sjaak van de Hoek
- Berichten: 940
- Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 09:30
- Has thanked: 31 times
- Been thanked: 12 times
Re: Probeer een 1 liter fles Coca-Cola zero sugar/cherry
Die code heb helaas niet voor je , maar je kunt hem ook gewoon omruilen in de winkel.
Re: Probeer een 1 liter fles Coca-Cola zero sugar/cherry
Helaas hier ook geen code voor je, ik zou hem inderdaad ook omruilen.
Groet,
Marieke
Marieke
- B2B
- Berichten: 1214
- Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 06:51
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 6 times
Re: Probeer een 1 liter fles Coca-Cola zero sugar/cherry
Ik krijg de melding
Helaas het maximale bedrag is bereikt?
Zie nergens in de voorwaarden staan dat er ook een aantal aan verbonden is
Alleen een looptijd.
Het ligt niet aan mijn account. Want ook als je nog niet ingelogd zit krijg je die melding na het invullen van de barcode
Zal het morgen nog is proberen.
Anders maar even mailen
Helaas het maximale bedrag is bereikt?
Zie nergens in de voorwaarden staan dat er ook een aantal aan verbonden is
Alleen een looptijd.
Het ligt niet aan mijn account. Want ook als je nog niet ingelogd zit krijg je die melding na het invullen van de barcode
Zal het morgen nog is proberen.
Anders maar even mailen
-
- Berichten: 5079
- Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59
- Has thanked: 36 times
- Been thanked: 39 times
Re: Probeer een 1 liter fles Coca-Cola zero sugar/cherry
B2B, CC Nl heeft een maximum van 1 per huishouden/adres/ip/bankrekeing ingesteld. Tijdens de chat waarschuwden zij mij al.B2B schreef:Ik krijg de melding
Helaas het maximale bedrag is bereikt?
Zie nergens in de voorwaarden staan dat er ook een aantal aan verbonden is
Alleen een looptijd.
Het ligt niet aan mijn account. Want ook als je nog niet ingelogd zit krijg je die melding na het invullen van de barcode
Zal het morgen nog is proberen.
Anders maar even mailen
Bij veelgestelde vragen:
EnIk krijg een melding dat ik te vaak heb mee gedaan?
Je mag helaas maar 1x meedoen met de actie per account. Mocht je het voor iemand anders
willen doen dan graag een nieuw account aanmaken met een ander email adres.
Hoe vaak mag ik mee doen met deze actie?
Je mag gedurende de actieperiode 1x meedoen.