Listerine niet goed, geld terug
Re: Listerine niet goed, geld terug
Ik heb vandaag het geld teruggekregen op mijn rekening, ruim 14 Euro, goede actie!
Wanneer heb je het opgestuurd? En van welke bank komt het?emma1980 schreef:Ik heb vandaag het geld teruggekregen op mijn rekening, ruim 14 Euro, goede actie!
-
Vorige week van mijn tandarts een 95ml flesje Listerine Total Care gekregen. Vandaag 2 flessen gekocht, 21 dagen challenge is voor aankopen t/m 10 mei 2018. Listerine controleert wel of je idd 21 dagen na aankoop je kassabon pas instuurt voor geld terug.
3 maart gekocht, 23 maart opgestuurd, vandaag 7,50€ voor twee flessen terug gekregen.
Ik had hem op 23 maart op de brievenbus gedaan, die bus zou sowieso pas op 25 maart geleegd worden, dus met de 21 dagen zat ik wel goed (hoopte ik).
Alleen dat velletje papier bij de flessen is wel erg moeilijk in te vullen, dus heb ik maar een vel papier erbij gedaan waar ik alle gegevens netjes op had gezet.
Ik had hem op 23 maart op de brievenbus gedaan, die bus zou sowieso pas op 25 maart geleegd worden, dus met de 21 dagen zat ik wel goed (hoopte ik).
Alleen dat velletje papier bij de flessen is wel erg moeilijk in te vullen, dus heb ik maar een vel papier erbij gedaan waar ik alle gegevens netjes op had gezet.
Op 3 April gepost en vandaag geld op rekening terug gestort gekregen.