Welkom op het forum
-
Re: Welkom op het nieuwe forum
ik moet er nog wel even aan wennen dat als je op een link klikt hij niet direct opent in een ander blad.
maar dat went vast wel
maar dat went vast wel
- Lois
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 18 times
lees het bericht van chrisje9999zonnetje24 schreef:ik moet er nog wel even aan wennen dat als je op een link klikt hij niet direct opent in een ander blad.
maar dat went vast wel
Je kunt met rechtermuisknop op titel klikken en kiezen voor openen in nieuw tabblad.
Groetjes, Lois
- Lois
De nieuwe berichten zijn rood omcirkeld.MaartjeG schreef:Op het oude forum zag je achter een topic een melding staan wanneer er een nieuwe reactie was geplaatst. Ik kijk er vast over heen, maar hoe kun je dit nu zien?

Groetjes, Lois
Thanks!Lois schreef:De nieuwe berichten zijn rood omcirkeld.MaartjeG schreef:Op het oude forum zag je achter een topic een melding staan wanneer er een nieuwe reactie was geplaatst. Ik kijk er vast over heen, maar hoe kun je dit nu zien?
bij mij niet..ik vroeg me óók al af hoe je nieuwe meldingen kunt herkennen....raar...
Gefeliciteerd aan de beheerders met jullie nieuwe site.
Het is ff wennen maar gaat lukken
Het is ff wennen maar gaat lukken

Helemaal top het nieuwe forum alleen zou ik wel graag dat als je iets openklikt het nieuwste bovenaan willen zien , nu moet je gaan klikken naar de volgende bladzijde om het nieuwste te kunnen zien
Als je bij een topic op het icoontje naast een naam van een forumlid klikt, spring je gelijk naar het nieuwste bericht.raiza16 schreef:Helemaal top het nieuwe forum alleen zou ik wel graag dat als je iets openklikt het nieuwste bovenaan willen zien , nu moet je gaan klikken naar de volgende bladzijde om het nieuwste te kunnen zien
- Lois
Ik weet niet welk icoontje bedoeld?Sophie100 schreef:Als je bij een topic op het icoontje naast een naam van een forumlid klikt, spring je gelijk naar het nieuwste bericht.raiza16 schreef:Helemaal top het nieuwe forum alleen zou ik wel graag dat als je iets openklikt het nieuwste bovenaan willen zien , nu moet je gaan klikken naar de volgende bladzijde om het nieuwste te kunnen zien
Groetjes, Lois