GTA Probeer Bolletje Krokante Ontbijtgranen nu gratis (afgelopen)
-
Re: GTA Probeer Bolletje Krokante Ontbijtgranen nu gratis
Dat kan niet want ik heb een flyer waar de code op staat. En heeft schijnbaar ook in de Libelle gestaan.
-
zie hier hun voorwaarden:
Je hebt een unieke code nodig om mee te kunnen doen. Deze code staat in de e-mail die je van Libelle hebt gekregen, in het tijdschrift of op de flyer van Libelle Zomerweek.
Je hebt een unieke code nodig om mee te kunnen doen. Deze code staat in de e-mail die je van Libelle hebt gekregen, in het tijdschrift of op de flyer van Libelle Zomerweek.
Ja maar als je de code van hier gebruikt lukt het niet.
Ik heb ook geprobeerd de code in te dienen maar hij gaf aan dat de code verkeerd was. Toen heb ik een mail gestuurd naar scoupy en kreeg onderstaand berichtje terug.
De kassabon heb ik natuurlijk maar hoe kreeg je de code? Klopt het dat dat op de libellebeurs is geweest?
Beste xxxxx,
Bedankt voor je bericht! Aangezien de code is gelekt via verschillende forums, zijn wij genoodzaakt te vragen hoe en wanneer je precies de code hebt verkregen.
Graag ontvangen we ook een foto van de kassabon, zodat we jouw aanvraag kunnen beoordelen
De kassabon heb ik natuurlijk maar hoe kreeg je de code? Klopt het dat dat op de libellebeurs is geweest?
Beste xxxxx,
Bedankt voor je bericht! Aangezien de code is gelekt via verschillende forums, zijn wij genoodzaakt te vragen hoe en wanneer je precies de code hebt verkregen.
Graag ontvangen we ook een foto van de kassabon, zodat we jouw aanvraag kunnen beoordelen
-
Dus als ik het goed begrijp, als je zegt van de Libellebeurs, dan krijg je het wel vergoed. Ben benieuwd .
Scoupy schrijft: 'Graag ontvangen we een foto van de gekregen flyer en je entreeticket.'
Het moet niet gekker worden, zeg! Als er nog iemand een foto van een flyer voor me heeft, hou ik me aanbevolen. En anders maar geen gratis Bolletje, ik hoop dat Scoupy hiervan leert en dit soort acties voortaan anders aanpakt, bv. door unieke codes te gaan gebruiken.
Het moet niet gekker worden, zeg! Als er nog iemand een foto van een flyer voor me heeft, hou ik me aanbevolen. En anders maar geen gratis Bolletje, ik hoop dat Scoupy hiervan leert en dit soort acties voortaan anders aanpakt, bv. door unieke codes te gaan gebruiken.
-
- Has thanked: 10 times
- Been thanked: 4 times
Huhhh die heb ik echt niet bewaard hoor!? Geef dan unieke codes uit om dit te voorkomen. Dom!!emma1980 schreef:Scoupy schrijft: 'Graag ontvangen we een foto van de gekregen flyer en je entreeticket.'
je kan hier niet Scoupy op aanspreken.
De actie komt van Bolletje.
De actie komt van Bolletje.
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
ik heb op internet een beetje gegoogled en kom op de site van libelle nog een andere code tegen.
ik heb deze zelf zojuist ingevoerd en wacht nu af (het metertje staat inmiddels op 3%)
Hierbij de verwijzing waar je de code kunt vinden:
https://www.libelle.nl/samen-met-libell ... -beginnen/
ik heb deze zelf zojuist ingevoerd en wacht nu af (het metertje staat inmiddels op 3%)
Hierbij de verwijzing waar je de code kunt vinden:
https://www.libelle.nl/samen-met-libell ... -beginnen/
Hebben jullie bij deelname een bevestigingsmail ontvangen?