Scoupy preview: 6x gratis Honig mix, Fuze tea, Maggi saus, Obrigado, Crystal clear 0,5L, Beneful
Re: Scoupy preview: 6x gratis Honig mix, Fuze tea, Maggi saus, Obrigado, Crystal clear 0,5L, Beneful
Vanmorgen alles gekocht en ingediend, geld staat alweer op de rekening!
Re: Scoupy preview: 6x gratis Honig mix, Fuze tea, Maggi saus, Obrigado, Crystal clear 0,5L, Beneful
Bij mij staat het al 2 uur in behandeling
Vanmorgen alle 7 gratis producten gekocht, bon ingediend en het geld (€10,40) is alweer terug op mijn rekening. Super, Scoupy!
Domme vraag, edoch over welke rekening heb je het: je BANKrekening of je Scoupy Accountrekening?Annesi schreef:Vanmorgen alle 7 gratis producten gekocht, bon ingediend en het geld (€10,40) is alweer terug op mijn rekening. Super, Scoupy!
Mijn bankrekeningsuriboy schreef:Domme vraag, edoch over welke rekening heb je het: je BANKrekening of je Scoupy Accountrekening?Annesi schreef:Vanmorgen alle 7 gratis producten gekocht, bon ingediend en het geld (€10,40) is alweer terug op mijn rekening. Super, Scoupy!
Ja, gevonden en inmiddels opgedronken. Was lekker, maar als je alleen zoete drankjes en zoete kokosmelk gewend bent dan zal je dit zeer waarschijnlijk niet zo lekker vinden. Deze bevat geen toegevoegde suikers alleen natuurlijke suikers.liamito schreef:Iemand de Coco drink kunnen vinden? Dus niet dat kokoswater?
Hier in het dorp alle Fuze tea green lemon uitverkocht. Morgen maar weer even een nieuwe poging wagenJacky's schreef:zo, goedgekeurd, heeft 4 uur geduurd, hebben het blijkbaar hardstikke druk
Behalve de benefit hondenmaaltijd alles kunnen vinden. De ah medewerker gaf aan het merk benefit niet te kennen en het lag ook niet in de schappen.
De kruidenpasta waren allemaal met 35% kortingsticker, stond bij dat het binnenkort uit assortiment ging...vreemd
De kruidenpasta waren allemaal met 35% kortingsticker, stond bij dat het binnenkort uit assortiment ging...vreemd