Rare actie, laat ze eerst eens goedkeuren of gewoon de dag van vandaag als laatste dag doen zoals altijd, dan grijpen de mensen vandaag niet mis.
Probeer gratis twee producten van Blue Band
Re: Probeer gratis twee producten van Blue Band
-
Heel vreemd. Ik zie nu maarliefst 60% staan. Misschien hebben ze het aantal cashbacks verhoogd vanwege het succes?
-
Wat kost die boter bij jullie Jumbo, ik kon wedden dat ik gisteren 1,57 voor de ongezouten variant op de site heb gezien, vandaag voor het schap 1,57 en 1,97 op de bon in de winkel...was ook een rare omschrijving "B Band botermelk 250" dacht dat ik het verkeerde product had.
-
-
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 4 times
Bij AH gekocht daar was het 1,99.Annett schreef: ↑ma 27 mei 2019, 17:11 Wat kost die boter bij jullie Jumbo, ik kon wedden dat ik gisteren 1,57 voor de ongezouten variant op de site heb gezien, vandaag voor het schap 1,57 en 1,97 op de bon in de winkel...was ook een rare omschrijving "B Band botermelk 250" dacht dat ik het verkeerde product had.
De voorwaarden zijn veranderd:
* De actieproducten dienen op dezelfde kassabon te staan. Je kunt ook één Blue Band Finesse voor Koken OF één Blue Band Net zo lekker als roomboter proberen. Indien je beide producten wilt proberen dan moet je aanvraag bestaan uit één Blue Band Finesse voor Koken EN één Blue Band Net zo lekker als roomboter. Indien er 2 Blue Band Finesse voor Koken OF 2 Blue Band Net zo lekker als roomboter op de kassabon staan, wordt er maar één van de 2 producten vergoed.
* De actieproducten dienen op dezelfde kassabon te staan. Je kunt ook één Blue Band Finesse voor Koken OF één Blue Band Net zo lekker als roomboter proberen. Indien je beide producten wilt proberen dan moet je aanvraag bestaan uit één Blue Band Finesse voor Koken EN één Blue Band Net zo lekker als roomboter. Indien er 2 Blue Band Finesse voor Koken OF 2 Blue Band Net zo lekker als roomboter op de kassabon staan, wordt er maar één van de 2 producten vergoed.