Probeer Chaudfontaine Fusion 1L & 500ML nu gratis
-
- Has thanked: 33 times
- Been thanked: 39 times
Re: Probeer Chaudfontaine Fusion 1L & 500ML nu gratis
Wat dus een foutje was.Zeeuwsmeisje schreef: ↑do 01 aug 2019, 15:39Volgens de oude voorwaarden van 1 juli t/m 1 september.K'tje schreef: ↑do 01 aug 2019, 15:11 Deze actie is weer actief. Volgens de voorwaarden nu vanaf 1 augustus t/m 1 oktober.
Ik weet niet tot wanneer de actie hierboven precies liep.
https://geldterug.cocacola.nl/chaudfontaine
Vond het al vreemd, 2 verschillende variaties gratis, komt niet vaak voor hier. In Duitsland wel
Blijkbaar is er een bepaald bedrag waaraan een limiet is bij CocaCola, want hij accepteert het niet meer ivm ‘bedraglimiet’ wat bereikt is.. Meer mensen last van? (Krijg deze melding overigens nadat ik de barcode moet invullen, de actie staat nog op de site..)
Ik heb het even getest en ik kon na de barcode ingevuld te hebben gewoon verder.sdekrey schreef: ↑vr 23 aug 2019, 19:46 Blijkbaar is er een bepaald bedrag waaraan een limiet is bij CocaCola, want hij accepteert het niet meer ivm ‘bedraglimiet’ wat bereikt is.. Meer mensen last van? (Krijg deze melding overigens nadat ik de barcode moet invullen, de actie staat nog op de site..)
Heb nog niet deelgenomen (even de barcode gegoogeld)
Krijg steeds de melding dat het bedrag onjuist is, toch echt 0,65 bet. bij de Jumbo
-
- Has thanked: 33 times
- Been thanked: 39 times
Neem dan even contact op met Coca Cola. Kan via info bij uitbetaalburea's of via FB messenger.