SCOUPY ervaringen (off topic)
Re: SCOUPY ervaringen (off topic)
hier dezelfde ervaring met die melding, alle gegevens zijn ingevuld, maar versturen lukt niet.
Re: SCOUPY ervaringen (off topic)
Schijnt dat ze het zo druk hebben door de parade, en of we het later nogmaals willen proberen.
Bellen heeft ook geen zin dan wordt je er nu ruim 34 minuten uitgeknikkerd.
Bellen heeft ook geen zin dan wordt je er nu ruim 34 minuten uitgeknikkerd.
- Zeeuwsmeisje
- Berichten: 589
- Lid geworden op: zo 11 jun 2017, 10:29
Re: SCOUPY ervaringen (off topic)
Dat had ik ook.
Bleek dat ik mijn telefoonnummer moest invullen (kan alleen via de app, niet via de website).
Daarna kon ik de kassabon wel versturen. Alles is inmiddels ook goedgekeurd.
Edit: nu de site weer gewoon werkt, heb ik mijn telefoonnummer toch maar weer verwijderd. Zit niet te wachten op telefoontjes van Scoupy!
Laatst gewijzigd door Zeeuwsmeisje op ma 09 dec 2019, 16:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: SCOUPY ervaringen (off topic)
Mariette, dien jij jouw cashbackacties in via de website?
Daar is momenteel inderdaad nog geen mogelijkheid gecreëerd voor het invullen van je telefoonnummer.
Menigeen belt Scoupy daar natuurlijk momenteel over, vandaar dat de lijn overbelast is.
Laatst gewijzigd door Shiven op ma 09 dec 2019, 14:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: SCOUPY ervaringen (off topic)
om geld aan mij uit te betalen hebben ze alleen mijn naam, woonplaats en bankrekeningnummer nodig. Ze hebben ook al om mijn exacte adres en geboortedatum gevraagd, nu weer telefoonnummer nog even en ze willen mijn bsn weten. het lijkt facebook wel.
- Zeeuwsmeisje
- Berichten: 589
- Lid geworden op: zo 11 jun 2017, 10:29
Re: SCOUPY ervaringen (off topic)
Ik ben Mariette niet, maar mijn nichtje heeft de app (ook) niet en kon ook nergens een telefoonnummer invullen Ze heeft toen een profielfoto geüpload en kon daarna wel haar kassabon indienen! Ze heeft overigens een 'neutrale' foto gebruikt met een leuke afbeelding omdat ze liever geen foto van haarzelf hiervoor wilde gebruiken.
Re: SCOUPY ervaringen (off topic)
Deze blunder is inmiddels kennelijk hersteld, indienen via de website werkte zojuist weer.
Re: SCOUPY ervaringen (off topic)
28 minuten geleden reactie Scoupy op Facebook
SCOUPY Nederland We vinden het erg vervelend om te horen dat jullie problemen hebben ervaren met het insturen van de kassabon voor de acties van de Paradeweek. Onze excuses voor het ongemak. Onze technische dienst is hard aan de slag gegaan en ze hebben aangegeven dat het probleem nu verholpen moet zijn. Zouden jullie het opnieuw willen proberen?
-
- Berichten: 317
- Lid geworden op: vr 16 dec 2016, 22:25
Re: SCOUPY ervaringen (off topic)
Hier had ik ook last van maar zojuist werkte alles weer normaal en alles kunnen versturen.