Pagina 3 van 8
Re: SCOUPY ervaringen (off topic)
Geplaatst: ma 09 dec 2019, 14:07
door Buijsje
Ik krijg ook steeds de melding dat ik niet alle gegevens heb ingestuurd, terwijl ik wel alles ingevuld heb.
Re: SCOUPY ervaringen (off topic)
Geplaatst: ma 09 dec 2019, 14:16
door Florence
hier dezelfde ervaring met die melding, alle gegevens zijn ingevuld, maar versturen lukt niet.
Re: SCOUPY ervaringen (off topic)
Geplaatst: ma 09 dec 2019, 14:18
door Mariette
Schijnt dat ze het zo druk hebben door de parade, en of we het later nogmaals willen proberen.
Bellen heeft ook geen zin dan wordt je er nu ruim 34 minuten uitgeknikkerd.
Re: SCOUPY ervaringen (off topic)
Geplaatst: ma 09 dec 2019, 14:25
door Zeeuwsmeisje
devlaas schreef: ↑ma 09 dec 2019, 11:49
Ik heb nu last van dat ik niet al mijn gegevens heb ingevuld en kan nu niets versturen
word hier niet vrolijk van
Dat had ik ook.
Bleek dat ik mijn telefoonnummer moest invullen (kan alleen via de app, niet via de website).
Daarna kon ik de kassabon wel versturen. Alles is inmiddels ook goedgekeurd.
Edit: nu de site weer gewoon werkt, heb ik mijn telefoonnummer toch maar weer verwijderd. Zit niet te wachten op telefoontjes van Scoupy!
Re: SCOUPY ervaringen (off topic)
Geplaatst: ma 09 dec 2019, 14:43
door Shiven
Mariette schreef: ↑ma 09 dec 2019, 14:18
Schijnt dat ze het zo druk hebben door de parade, en of we het later nogmaals willen proberen.
Bellen heeft ook geen zin dan wordt je er nu ruim 34 minuten uitgeknikkerd.
Mariette, dien jij jouw cashbackacties in via de website?
Daar is momenteel inderdaad nog geen mogelijkheid gecreëerd voor het invullen van je telefoonnummer.
Menigeen belt Scoupy daar natuurlijk momenteel over, vandaar dat de lijn overbelast is.
Re: SCOUPY ervaringen (off topic)
Geplaatst: ma 09 dec 2019, 14:46
door Florence
om geld aan mij uit te betalen hebben ze alleen mijn naam, woonplaats en bankrekeningnummer nodig. Ze hebben ook al om mijn exacte adres en geboortedatum gevraagd, nu weer telefoonnummer nog even en ze willen mijn bsn weten. het lijkt facebook wel.
Re: SCOUPY ervaringen (off topic)
Geplaatst: ma 09 dec 2019, 14:49
door Zeeuwsmeisje
Shiven schreef: ↑ma 09 dec 2019, 14:43
Mariette schreef: ↑ma 09 dec 2019, 14:18
Schijnt dat ze het zo druk hebben door de parade, en of we het later nogmaals willen proberen.
Bellen heeft ook geen zin dan wordt je er nu ruim 34 minuten uitgeknikkerd.
Mariette, dien jij jouw cashbackacties in via de website?
Daar is momenteel inderdaad nog geen mogelijkheid gecreëerd voor het invullen van je telefoonnummer.
Ik ben Mariette niet, maar mijn nichtje heeft de app (ook) niet en kon ook nergens een telefoonnummer invullen
Ze heeft toen een profielfoto geüpload en kon daarna wel haar kassabon indienen! Ze heeft overigens een 'neutrale' foto gebruikt met een leuke afbeelding omdat ze liever geen foto van haarzelf hiervoor wilde gebruiken.
Re: SCOUPY ervaringen (off topic)
Geplaatst: ma 09 dec 2019, 14:50
door WIJ
Deze blunder is inmiddels kennelijk hersteld, indienen via de website werkte zojuist weer.
Re: SCOUPY ervaringen (off topic)
Geplaatst: ma 09 dec 2019, 15:36
door Shiven
WIJ schreef: ↑ma 09 dec 2019, 14:50
Deze blunder is inmiddels kennelijk hersteld, indienen via de website werkte zojuist weer.
28 minuten geleden reactie Scoupy op Facebook
SCOUPY Nederland We vinden het erg vervelend om te horen dat jullie problemen hebben ervaren met het insturen van de kassabon voor de acties van de Paradeweek. Onze excuses voor het ongemak. Onze technische dienst is hard aan de slag gegaan en ze hebben aangegeven dat het probleem nu verholpen moet zijn. Zouden jullie het opnieuw willen proberen?
Re: SCOUPY ervaringen (off topic)
Geplaatst: ma 09 dec 2019, 19:34
door BabsMeijers
devlaas schreef: ↑ma 09 dec 2019, 11:49
Ik heb nu last van dat ik niet al mijn gegevens heb ingevuld en kan nu niets versturen
word hier niet vrolijk van
Hier had ik ook last van maar zojuist werkte alles weer normaal en alles kunnen versturen.