Eerste keer laden was er niets, daarna bij refresh beschikbaar. Daarna na reservatie nog 1 minuut en toen weer weg. Maar hij stond dus al langer. Had ik niet gezien
liamito schreef: ↑vr 19 aug 2022, 13:26
Jij denkt ook aan alles. Ongeacht het antwoord is een marge van 48 uur waarschijnlijk toch te weinig.
Thankx, maar ik probeer zo praktisch mogelijk na te denken. Online kwam ik niet ver, enkel ad.nl dus dat week 36 de kruidnoten/pepernoten de winkel in rollen. Ik denk dat wij nog even geduld moeten hebben.
Dat had ik gelezen, ik had ook eerst online gezocht, maar die winkels zitten hier vlakbij elkaar in een straal van 200 meter. Kruidvat had ze ook niet,die had ik nog niet genoemd
pctje schreef: ↑vr 19 aug 2022, 13:35
Eerste keer laden was er niets, daarna bij refresh beschikbaar. Daarna na reservatie nog 1 minuut en toen weer weg. Maar hij stond dus al langer. Had ik niet gezien
Bij Treetz moet je inderdaad vaak refreshen om nieuwe dingen mogelijk te zien De Treetz app doet mij daarom vaak denken aan Good 2 Go app. Zo krijg je de melding dat ze om bepaalde tijd online komen, volgende moment na refreshen krijg je daar melding dat alles al is vergeven. Gelukkig maak je bij Treetz nog wel een vrij normale kans.
@Madelon, ook bij Kruidvat gekeken of ik ze toevallig zag. Enkel de mini Bastognes van het merk.
B2B schreef: ↑vr 19 aug 2022, 10:34
Ik vind het wel fijn dat het gemeld wordt.
Ik zit niet aan mijn telefoon vast geplakt. Maar wel aan mijn laptop
Ik had hem vanochtend om 6 uur nog te pakken
Zo heb ik ook nog wel eens een coupon kunnen scoren inderdaad.
Op het schap staat trouwens de prijs van 3,89 euro en Treetz vergoed 3,59 zag ik. En Treetz heeft de mogelijkheid om via de app een bericht naar hun te sturen verwijderd ontdek ik net.
Is er niet 100% vergoed? Moeten we er 30 cent zelf betalen?
Batjaa schreef: ↑vr 19 aug 2022, 17:06
Nee snap ik, maar ga je toch niet moeilijk over doen?
Ik niet iig.....
Voor die grote fles niet nee. Maar zie dat de kroepoek van eerder hier ook 1,29 ipv 1,25 is. Samen met de standaard België telkens vraag ik me af of het niet mogelijk gewoon slordigheid is van hen is.