Scoupy komt met De Nationale Cashback Weken
Re: Scoupy komt met De Nationale Cashback Weken
Nee, ik denk dat ze bedoelen dat als de actiecoupons op raken tijdens de actieperiode dat er dan geen mogelijkheid is tot terugbetaling.
Waarschijnlijk heeft elk product een paar duizend coupons.
Waarschijnlijk heeft elk product een paar duizend coupons.
Kan de coupon van Bolletje niet activeren. Geeft ook aan dat er geen actie van is, meer mensen dit probleem?
Ik zie geen coupon van Bolletje. Sowieso is het pas vanaf 9 februari voor de meeste.
Mariette,
Ik heb bij scoupy gecheckt en begrijp dat de bonnen die nu op de site bedoeld zijn als voorbeeld. Je hoeft nu nog niets te doen.
Ik heb bij scoupy gecheckt en begrijp dat de bonnen die nu op de site bedoeld zijn als voorbeeld. Je hoeft nu nog niets te doen.
Verschillende bonnen kan ik niet vinden, b.v. Peijnenburg en Robin mobile Bolletje? Wat doe ik fout?
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 3 times
Peijnenburg ook nog niet gevonden, de rest wel, gewoon even de naam in de zoekbalk invoeren.Gitje schreef:Verschillende bonnen kan ik niet vinden, b.v. Peijnenburg en Robin mobile Bolletje? Wat doe ik fout?
- Lois
- Has thanked: 10 times
- Been thanked: 19 times
Krijg vanaf maandag 9 februari snel en simpel je HELE aankoopbedrag terug bij 10 topproducten tegelijk!
ZO WERKT HET:
https://www.youtube.com/watch?v=c82Ep8yvJn0
Vanaf maandag regent het Euro’s terug met de SCOUPY Cashback Parade in jouw supermarkt! Gedurende 2 weken* krijg je het volledige aankoopbedrag van 10 producten retour via SCOUPY. Er zijn maar liefst 200.000 producten beschikbaar, maar: op=op.
ZO WERKT HET:
https://www.youtube.com/watch?v=c82Ep8yvJn0
Vanaf maandag regent het Euro’s terug met de SCOUPY Cashback Parade in jouw supermarkt! Gedurende 2 weken* krijg je het volledige aankoopbedrag van 10 producten retour via SCOUPY. Er zijn maar liefst 200.000 producten beschikbaar, maar: op=op.
Groetjes, Lois