Is ook duidelijk of je nu met beide Kassaabonkortingacties mee mag doen of niet? Je kreeg toch de melding dat je emailadres al bekend was? In ieder geval niet geldig nu bij de Jumbo daar zij actie hebben met 2 voor 2,50 wat volgens hun voorwaarden niet mag.miss piggy schreef: ↑do 28 jul 2022, 16:17 k heb inmiddels een neiuwe reactie van Kassabonkorting ontvangen. Ze blijven erbij dat in de voorwaarden precies wordt uitgelegd op welk product de code staat en hoe de actie werkt. Dit keer echter wel met de in de voorwaarden ontbrekende informatie dat het om de "normale" pakken Apperlsientje gaat en de code naast de dop staat gedrukt.
Je mag dus niet vrijblijvend combineren, zoals gesuggereerd wordt (een pak Appelsientje is voor mij niet automatisch een pak sinaasappelsapIMG-20220728-WA0001 (2).jpg
pak Appelsientje fruit en groente gratis bij Jumbo vanmorgen
-
- Has thanked: 24 times
- Been thanked: 26 times
Re: pak Appelsientje fruit en groente gratis bij Jumbo vanmorgen
Ik waag me er niet aan...
De site zegt dat mijn email al gebruikt is.
Ja...ik heb meegedaan aan deze actie bij kassa korting.
En aangezien de " nieuwe" actie ook via kassa korting gaat,denk ik dat het dezelfde is.
Erg onduidelijk allemaal
De site zegt dat mijn email al gebruikt is.
Ja...ik heb meegedaan aan deze actie bij kassa korting.
En aangezien de " nieuwe" actie ook via kassa korting gaat,denk ik dat het dezelfde is.
Erg onduidelijk allemaal
-
- Been thanked: 1 time
Precies ik vind het ook te onduidelijk allemaal, ga dus ook geen risico nemen en doe het ook niet.
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
als je nu de voorwaarden leest lijkt het erop dat je 3 pakken moet kopen, reguliere appelsientje en goudappeltje, wordt er niet leuker op
ik had ook moeite met het invoeren van de code, gebeld en er waren problemen geweest met de productie zodat er verkeerde codes op de pakken waren gezet, maar volgens mij wist hij het ook niet goed want de code zou de code naast de houdbaarheidsdatum zijn...is dus niet zo...ook zou ik de verkeerde sinaasappelsap gekocht hebben, terwijl er stond EEN pak appelsientje, nou dat was dus wel zo, uiteindelijk heb ik een code gekregen
maar deze actie is echt niet goed op poten gezet
ik had ook moeite met het invoeren van de code, gebeld en er waren problemen geweest met de productie zodat er verkeerde codes op de pakken waren gezet, maar volgens mij wist hij het ook niet goed want de code zou de code naast de houdbaarheidsdatum zijn...is dus niet zo...ook zou ik de verkeerde sinaasappelsap gekocht hebben, terwijl er stond EEN pak appelsientje, nou dat was dus wel zo, uiteindelijk heb ik een code gekregen
-
- Has thanked: 51 times
- Been thanked: 13 times
T lijkt wel een soap. En al die moeite voor 1 gratis pak..margreetK schreef: ↑vr 29 jul 2022, 11:01 als je nu de voorwaarden leest lijkt het erop dat je 3 pakken moet kopen, reguliere appelsientje en goudappeltje, wordt er niet leuker op
Ik sla over.
Laat ze maar eerst eens zorgen, dat het duidelijk is voor de consument.
let op:
bij de actie-voorwaarden staat:
de actie is begonnen op 25 juli
dus wie toen al heeft meegedaan, kan nu waarschijnlijk niet meer mee doen.
En er staat nog steeds:
koop een pak Appelsientje en een pak Appelsientje groenten en fruit,
dus 2 pakken kopen en 1 pak vergoed.
bij de actie-voorwaarden staat:
de actie is begonnen op 25 juli
dus wie toen al heeft meegedaan, kan nu waarschijnlijk niet meer mee doen.
En er staat nog steeds:
koop een pak Appelsientje en een pak Appelsientje groenten en fruit,
dus 2 pakken kopen en 1 pak vergoed.
waar staat actie en actie code op het pak.
Er staat dat actie en actie code op de verpakking moeten staan.
Kan iemand een foto van zo'n verpakking met de actie en de actie code er op plaatsen?
Dan weet ik waar je naar dient te zoeken en waar dat op het pak staat.
Heb al diverse pakken bekeken maar niets gevonden.
Kan iemand een foto van zo'n verpakking met de actie en de actie code er op plaatsen?
Dan weet ik waar je naar dient te zoeken en waar dat op het pak staat.
Heb al diverse pakken bekeken maar niets gevonden.
-
- Has thanked: 24 times
- Been thanked: 26 times