had ik ook toen bij het fruit, bleek dat je elke keer apart moest betalenMiranda schreef: ↑ma 27 mar 2023, 13:57Bij mij werkt het de laatste tijd ook niet. Je had een keer extra punten bij een paar euro aan groente en fruit maar daar gebeurde niets wat ik ook kocht. En daarna was er een paar keer extra punten bij besteding van een x aantal bedrag maar ook daarbij liep de meter niet op terwijl ik wat gekocht had en gescand. Tja zo kom je er nooit. Viel me dus mee dat deze 10 punten er wel ook netjes bijkwamen.
OT : Jumbo geen persoonlijke spaarprodukten
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Re: OT : Jumbo geen persoonlijke spaarprodukten
-
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 3 times
Dat doe ik sowieso wel omdat de jumbo naast m’n werk zit dus daar ga ik elke dag in de pauze heen. Maar sindsdien werkt het met de punten bij mij niet meer? Ik zou al dik dat bedrag moeten hebben gehad ook in meerdere dagen dus apart betalen.margreetK schreef: ↑ma 27 mar 2023, 16:07had ik ook toen bij het fruit, bleek dat je elke keer apart moest betalenMiranda schreef: ↑ma 27 mar 2023, 13:57Bij mij werkt het de laatste tijd ook niet. Je had een keer extra punten bij een paar euro aan groente en fruit maar daar gebeurde niets wat ik ook kocht. En daarna was er een paar keer extra punten bij besteding van een x aantal bedrag maar ook daarbij liep de meter niet op terwijl ik wat gekocht had en gescand. Tja zo kom je er nooit. Viel me dus mee dat deze 10 punten er wel ook netjes bijkwamen.
-
- Has thanked: 12 times
- Been thanked: 10 times
Dezelfde ervaring, dat er geen punten waren bijgeschreven . Dat filiaal (Klazienaveen) was net verherbouwt/gemoderniseerd met handscan etc. Maar even via de app gemeld en screenshots van mijn persoonlijke extra's punten. Bij andere filialen gaat het gelukkig steeds goed.Miranda schreef: ↑ma 27 mar 2023, 13:57Bij mij werkt het de laatste tijd ook niet. Je had een keer extra punten bij een paar euro aan groente en fruit maar daar gebeurde niets wat ik ook kocht. En daarna was er een paar keer extra punten bij besteding van een x aantal bedrag maar ook daarbij liep de meter niet op terwijl ik wat gekocht had en gescand. Tja zo kom je er nooit. Viel me dus mee dat deze 10 punten er wel ook netjes bijkwamen.
Antwoord: de overschrijvingen zijn in orde. Laat maar....
-
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 3 times
Ok dat is hier ook niet aan de orde een verbouwing/modernisering oid handscanners waren er al een hele tijd ook??Jacky's schreef: ↑ma 27 mar 2023, 20:09Dezelfde ervaring, dat er geen punten waren bijgeschreven . Dat filiaal (Klazienaveen) was net verherbouwt/gemoderniseerd met handscan etc. Maar even via de app gemeld en screenshots van mijn persoonlijke extra's punten. Bij andere filialen gaat het gelukkig steeds goed.Miranda schreef: ↑ma 27 mar 2023, 13:57Bij mij werkt het de laatste tijd ook niet. Je had een keer extra punten bij een paar euro aan groente en fruit maar daar gebeurde niets wat ik ook kocht. En daarna was er een paar keer extra punten bij besteding van een x aantal bedrag maar ook daarbij liep de meter niet op terwijl ik wat gekocht had en gescand. Tja zo kom je er nooit. Viel me dus mee dat deze 10 punten er wel ook netjes bijkwamen.
Antwoord: de overschrijvingen zijn in orde. Laat maar....
-
Bedoelen jullie dan dat je via de mail geen bericht van persoonlijke spaarproducten hebben ontvangen?
Zo ja, dan hier ook niet.
Met inloggen en de "heerlijke "2trapsverificatie" zie ik het wel staan.
Sowieso opletten of de punten worden bijgeschreven. Meestal gaat het goed, Gr.
-
Bedoelen jullie dan dat je via de mail geen bericht van persoonlijke spaarproducten hebben ontvangen?
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 5 times
Nee die mailtjes ontvang ik al geruime tijd niet meer.Jacky's schreef: ↑wo 08 mei 2024, 14:57Bedoelen jullie dan dat je via de mail geen bericht van persoonlijke spaarproducten hebben ontvangen?
Ik bedoel dat je onder de sparen tab normaal twee categorieën hebt: 'Punten sparen speciaal voor jou' en 'Punten sparen voor iedereen'. Ik heb nu alleen die laatste terwijl anderen vandaag wel een nieuwe 'speciaal voor jou' hebben gekregen.
-
niet prettig voor jou, het moet gewoon werken.liamito schreef: ↑wo 08 mei 2024, 15:26Nee die mailtjes ontvang ik al geruime tijd niet meer.Jacky's schreef: ↑wo 08 mei 2024, 14:57Bedoelen jullie dan dat je via de mail geen bericht van persoonlijke spaarproducten hebben ontvangen?
Ik bedoel dat je onder de sparen tab normaal twee categorieën hebt: 'Punten sparen speciaal voor jou' en 'Punten sparen voor iedereen'. Ik heb nu alleen die laatste terwijl anderen vandaag wel een nieuwe 'speciaal voor jou' hebben gekregen.