De app schijnt niet verplicht te zijn.
Via de site kan je in ieder geval indienen.
En scoupy zegt dat uitbetalen ook via de site zou moeten kunnen.
Maar dat kon ik niet meer proberen. Had het tegoed al via de app over laten maken.
Annett schreef: ↑do 18 mei 2023, 07:40
Wat een ramp, wil je op de scoupy website met e-mail inloggen, krijg je een link in de e-mail die op een nietwerkende woolsocks website uitkomt. En besluit je dan toch om de nieuwe app te gebruiken zie je door al de bomen het bos niet meer en is ook je tegoed verdwennen ( er staat wel dat het tot 1 uur kan duren voordat je het weer ziet, maar na een nacht staat het er nog niet...en de klantenservice is een bot die je ook niet verder helpt....
Dit dus inderdaad en ik ben al 2 weken verder en m’n oude tegoed is er niet meer hoor!!
margreetK schreef: ↑wo 17 mei 2023, 17:31
er is van alles aan de hand met de scoupy app, is dus overgegaan naar woolsocks ik heb de app moeten updaten en moet nu steeds inloggen met een pincode en iemand waarmee ik veel contact heb over gta's,dit niet heeft hoeven doen en ook geen pincode hoeft te gebruiken om in te loggen. mijn saldo staat ook op 0,0 terwijl er nog goedkeuringen staan van gta's voordat scoupy overgegaan is. ze willen graag dat je, je rekening koppelt, maar als ik zo lees wat ze dan allemaal kunnen zien , je saldo en transacties zit ik daar niet op te wachten, maar ik heb ook ontdekt dat je het handmatig in kunt vullen, dus elke keer als je een uitbetaling wilt, maar dat is een gedoe vooral met je geboortedatum jaartal is nogal wat scrollen, niet makkelijk dus
heb ook nog geen bevestigingsmail ontvangen
al met al vind ik het er niet prettiger op geworden...zal moeten wennen, maar toch
zou graag ervaringen willen lezen
Ik kan niet meer via Facebook inloggen en heb ze daar gisteren een vraag over gesteld, tot dusver geen antwoord...
Je kunt toch niet zonder vooraankondiging zomaar de spelregels veranderen? Intussen wel een hele rits producten neerzetten waarvoor mensen naar de winkel rennen, en daarna het tegoed in feite inpikken!?
Ik wacht hun reactie nog even af, wie weet krijgen ze zelf ook in de gaten dat eea fout gaat..
Ik deed het inderdaad ook altijd via Facebook die mogelijkheid bestaat niet meer je moest een nieuw account aanmaken via je mailadres en mede daardoor is mijn vorige tegoed helemaal foetsie. En ja ook na ruim 2 weken. Nu kom ik überhaupt niet meer in scoupy en krijg ik alleen een woolsocks scherm die ik MOET doen om er misschien weer in te komen maar dat ga ik zeker niet doen.
B2B schreef: ↑do 18 mei 2023, 18:09
Ik mis ook een beetje de beschikbaarheids nivo ding. Dan weet ik of ik nog een dag kan wachten. Of dat ik gelijk moet rennen
Dat bestaat ook niet meer in deze versie nee!?
Wel apart dat iedereen nu pas heeft wat ik weken geleden al had.
B2B schreef: ↑do 18 mei 2023, 18:09
Ik mis ook een beetje de beschikbaarheids nivo ding. Dan weet ik of ik nog een dag kan wachten. Of dat ik gelijk moet rennen
Dat bestaat ook niet meer in deze versie nee!?
Wel apart dat iedereen nu pas heeft wat ik weken geleden al had.
@Miranda ik postte dit al op 2 april onder de post Woolsocks. Toen had ook niemand dat. Ik had het idee dat ik niet begrepen werd op het forum dus daarom niks meer over gepost. Toen kon ik nog wel in de app, maar na goedkeuring van de koffiecups kon ik die niet meer uit laten betalen, omdat ik niet meer in de app kon. Was op 6 mei.
Vandaag kon ik weer in de app en zag ook de 4,95 weer staan, en heb hem gelijk uit laten betalen. Vlgs Scoupy moest ik de app updaten. En cookies etc verwijderen en wat al niet meer maar kennelijk lag de fout bij hun. Blij dat het opgelost is.
Ik moet vaak 2x de link aanvragen om in te loggen.
Heb het gemis van de beschikbaarheidsniveau indicator/ het beschikbaarheidsding/-balk gemeld, ik heb eindelijk de button kunnen vinden waar je direct je vraag kunt stellen. Dat stond onder deze tekst.
petra11 schreef: ↑vr 19 mei 2023, 07:30
moet je wel die link aanklikken van dat kader met welkom
om een inloglink te krijgen om in je account te komen?
en dan krijg je een link en kan je inloggen?
verder geen gedoe of verrassingen?
ik heb geen app-mogelijkheid,
alleen een laptop, waar ik altijd de gta-s op invul.
ik kreeg het niet gedaan op de gewone computer.....moest echt de app downloaden op mijn telefoon