Scoupy gratis Robijn, Aquafresh, Verkade Nobosprits gratis en meer met korting
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Re: Scoupy gratis Robijn, Aquafresh, Verkade Nobosprits gratis en meer met korting
Jeetje duurt nu toch wel erg lang. Alleen m’n tandpasta is goedgekeurd? Gelijk toen het erop stond gekocht en tussen de middag ingediend.
Re: Scoupy gratis Robijn, Aquafresh, Verkade Nobosprits gratis en meer met korting
Ik heb vannochtend net na 7 uur de Klein & Krachtig en de Caps goedgekeurd gekregen. Beide gekocht op 27 november na 16 uur.
Ik wacht nog op de wasmiddeldoekjes en de tandpasta (beide gekocht bij Kruidvat).
- Vita
- Has thanked: 11 times
- Been thanked: 3 times
Bij mijn vriend zojuist de Robijn K&K goedgekeurd. De Verkade was al goedgekeurd en de tandpasta ook gisterenavond.
Bij hem staat nu alleen nog de President op in behandeling.
Bij bij staat alles nog op in behandeling (Robijn K&K, tandpasta, President en Verkade).
Terwijl ik het eerder had ingediend
Bij bij staat alles nog op in behandeling (Robijn K&K, tandpasta, President en Verkade).
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Klopt daar is nu gek genoeg blijkbaar geen pijl op te trekken. Hopelijk wordt het voor het weekend goedgekeurd maar dan is de betaling er helaas niet meer voor het weekend.Vita schreef: ↑do 30 nov 2023, 14:07 Bij mijn vriend zojuist de Robijn K&K goedgekeurd. De Verkade was al goedgekeurd en de tandpasta ook gisterenavond.
- B2B
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 4 times
Hier druppelt er ook af en toe een goedkeuring binnen.
Ook 1 afkeuring omdat hij buiten periode zou vallen. Maar dat is niet zo.
Ze hebben denk de verkeerde in gedachten (die eindigt op 21-11) of ik heb de verkeerde geselecteerd.
Het is via de site ook niet echt duidelijk als er meerdere acties zijn met meerdere einddata.
De wascapsules staan er nu 2 keer in. En je kan wel netjes op de goede klikken. Bonnen uploaden. Maar dan moet je nogmaals de actie
selecteren in een lijst. En daar staat geen einddata bij. Erg verwarrend dan.
Ook 1 afkeuring omdat hij buiten periode zou vallen. Maar dat is niet zo.
Ze hebben denk de verkeerde in gedachten (die eindigt op 21-11) of ik heb de verkeerde geselecteerd.
Het is via de site ook niet echt duidelijk als er meerdere acties zijn met meerdere einddata.
De wascapsules staan er nu 2 keer in. En je kan wel netjes op de goede klikken. Bonnen uploaden. Maar dan moet je nogmaals de actie
selecteren in een lijst. En daar staat geen einddata bij. Erg verwarrend dan.
-
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 7 times
Ik heb de caps nu voor de 2e keer in mijn account staan. Is het iemand al gelukt om hem de 2e keer in te dienen?
- B2B
1 is met een bon tm 21-11
de andere is met een bon tm 27-11
Weet niet of de mensen die al mee hadden gedaan met die van 21-11
Ook nog een keer mee konden doen voor die van 27-11
de andere is met een bon tm 27-11
Weet niet of de mensen die al mee hadden gedaan met die van 21-11
Ook nog een keer mee konden doen voor die van 27-11
- B2B
weer een nieuwe
die heb ik nog niet gezien
Edit:
Ik zag hem 1 tel in de app. En weg is hij. En kan hem ook niet meer vinden.
Zie nu trouwens dat de ingangsdatum van de 2de actie 23 en niet 27 november was ???
Nou ja gaat lekker daar
die heb ik nog niet gezien
Edit:
Ik zag hem 1 tel in de app. En weg is hij. En kan hem ook niet meer vinden.
Zie nu trouwens dat de ingangsdatum van de 2de actie 23 en niet 27 november was ???
Nou ja gaat lekker daar
Ik kreeg een afkeuring met link naar de app om deze opnieuw in te dienen. Ik gebruik alleen de webomgeving.