Scoupy gratis Robijn, Aquafresh, Verkade Nobosprits gratis en meer met korting

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Miranda
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Re: Scoupy gratis Robijn, Aquafresh, Verkade Nobosprits gratis en meer met korting

Bericht door Miranda »

Jeetje duurt nu toch wel erg lang. Alleen m’n tandpasta is goedgekeurd? Gelijk toen het erop stond gekocht en tussen de middag ingediend.
AmeGrunn

Re: Scoupy gratis Robijn, Aquafresh, Verkade Nobosprits gratis en meer met korting

Bericht door AmeGrunn »

Miranda schreef: do 30 nov 2023, 07:48 Jeetje duurt nu toch wel erg lang. Alleen m’n tandpasta is goedgekeurd? Gelijk toen het erop stond gekocht en tussen de middag ingediend.
Ik heb vannochtend net na 7 uur de Klein & Krachtig en de Caps goedgekeurd gekregen. Beide gekocht op 27 november na 16 uur.
Ik wacht nog op de wasmiddeldoekjes en de tandpasta (beide gekocht bij Kruidvat).
Vita
Has thanked: 11 times
Been thanked: 3 times

Bericht door Vita »

Bij mijn vriend zojuist de Robijn K&K goedgekeurd. De Verkade was al goedgekeurd en de tandpasta ook gisterenavond.
Bij hem staat nu alleen nog de President op in behandeling.
Bij bij staat alles nog op in behandeling (Robijn K&K, tandpasta, President en Verkade).

Terwijl ik het eerder had ingediend :lol:
Miranda
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Bericht door Miranda »

Vita schreef: do 30 nov 2023, 14:07 Bij mijn vriend zojuist de Robijn K&K goedgekeurd. De Verkade was al goedgekeurd en de tandpasta ook gisterenavond.
Bij hem staat nu alleen nog de President op in behandeling.
Bij bij staat alles nog op in behandeling (Robijn K&K, tandpasta, President en Verkade).

Terwijl ik het eerder had ingediend :lol:
Klopt daar is nu gek genoeg blijkbaar geen pijl op te trekken. Hopelijk wordt het voor het weekend goedgekeurd maar dan is de betaling er helaas niet meer voor het weekend.
B2B
Has thanked: 2 times
Been thanked: 4 times

Bericht door B2B »

Hier druppelt er ook af en toe een goedkeuring binnen.
Ook 1 afkeuring omdat hij buiten periode zou vallen. Maar dat is niet zo.
Ze hebben denk de verkeerde in gedachten (die eindigt op 21-11) of ik heb de verkeerde geselecteerd.

Het is via de site ook niet echt duidelijk als er meerdere acties zijn met meerdere einddata.

De wascapsules staan er nu 2 keer in. En je kan wel netjes op de goede klikken. Bonnen uploaden. Maar dan moet je nogmaals de actie
selecteren in een lijst. En daar staat geen einddata bij. Erg verwarrend dan.
Buijsje
Has thanked: 6 times
Been thanked: 7 times

Bericht door Buijsje »

Ik heb de caps nu voor de 2e keer in mijn account staan. Is het iemand al gelukt om hem de 2e keer in te dienen?
B2B

Bericht door B2B »

1 is met een bon tm 21-11
de andere is met een bon tm 27-11

Weet niet of de mensen die al mee hadden gedaan met die van 21-11
Ook nog een keer mee konden doen voor die van 27-11
Buijsje
Has thanked: 6 times
Been thanked: 7 times

Bericht door Buijsje »

Heb even gekeken, maar deze actie is vandaag gestart, dus is weer nieuw.
B2B

Bericht door B2B »

weer een nieuwe
die heb ik nog niet gezien :o

Edit:

Ik zag hem 1 tel in de app. En weg is hij. En kan hem ook niet meer vinden.
Zie nu trouwens dat de ingangsdatum van de 2de actie 23 en niet 27 november was ???
Nou ja gaat lekker daar :)
Meriam

Bericht door Meriam »

B2B schreef: do 30 nov 2023, 19:57 weer een nieuwe
die heb ik nog niet gezien :o

Edit:

Ik zag hem 1 tel in de app. En weg is hij. En kan hem ook niet meer vinden.
Zie nu trouwens dat de ingangsdatum van de 2de actie 23 en niet 27 november was ???
Nou ja gaat lekker daar :)
Ik kreeg een afkeuring met link naar de app om deze opnieuw in te dienen. Ik gebruik alleen de webomgeving.
Plaats reactie