2 Coupons gratis Aviko Mini Gratins en Zoete Aardappelfrites of aardappelblokjes
-
Re: 2 Coupons gratis Aviko Mini Gratins en Zoete Aardappelfrites of aardappelblokjes
Ik heb het geprobeerd met een print van http://nl.pepper.com/aanbiedingen/coupo ... es-ah-8466, maar hij deed niets bij de zelfscan.
Hebben jullie het bij de kassa kunnen regelen? Of is er nog een manier om een kopie te maken?
Hebben jullie het bij de kassa kunnen regelen? Of is er nog een manier om een kopie te maken?
Re: 2 Coupons gratis Aviko Mini Gratins en Zoete Aardappelfrites of aardappelblokjes
Hier nog genoeg. Wel duur normaal hoor... En inderdaad ook maar 1 bon gebruikt.
heb geen bonnen maar die zoete aardappel is Lekker!
-
- Been thanked: 1 time
Bij ah geweest... Kassasysteem scant beide bonnen niet meer. Ook niet na handmatig intoetsen van barcode... Lijkt erop dat ze het geblokkeerd hebben nadat kopieën op het internet vrij te printen zijn gekomen.
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Ik heb beide bonnen gisteren nog kunnen inleven. Wel de originele bonnen.marjootje83 schreef:Bij ah geweest... Kassasysteem scant beide bonnen niet meer. Ook niet na handmatig intoetsen van barcode... Lijkt erop dat ze het geblokkeerd hebben nadat kopieën op het internet vrij te printen zijn gekomen.
Ik gister nog wel, vandaag 2e pakte ie niet meer.
mwduin schreef:Ik gister nog wel, vandaag 2e pakte ie niet meer.
Misschien 1 bon per bonuskaart?
hier niet te scannen, ook niet 1 per scanner
@druppel, doel jij nu op de originele Aviko waardebonnen of de geprinte versie? Dit komt uit het verhaal niet duidelijk naar voren