Waldkorn Trakteert
Re: Waldkorn Trakteert
soms doet de zoekfunctie op de site het niet goed.
even op plaatsnaam proberen ipv postcode
even op plaatsnaam proberen ipv postcode
dat heb ik gedaan.
er blijft dan precies 1 bakker in Amsterdam over van de 11, aan de andere kant van de stad.
er blijft dan precies 1 bakker in Amsterdam over van de 11, aan de andere kant van de stad.
-
- B2B
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 6 times
Mijn geselecteerde bakker in delft bestond niet meer.
Dus ik naar de andere bakker in Delft.
Deze had er nog niet eerder van gehoord.
En wilde me in eerste instantie niets meegeven
Uiteindelijk een volkorenbrood meegekregen.
Ze had wel waldkorn. Maar zei dat dat andere waren.
Maakt niet uit. Volkoren is ook lekker
Maar de lijst is dus niet up to date waar je uit kan kiezen.
Dus ik naar de andere bakker in Delft.
Deze had er nog niet eerder van gehoord.
En wilde me in eerste instantie niets meegeven
Uiteindelijk een volkorenbrood meegekregen.
Ze had wel waldkorn. Maar zei dat dat andere waren.
Maakt niet uit. Volkoren is ook lekker

Maar de lijst is dus niet up to date waar je uit kan kiezen.
Vanochtend bij mijn bakker in de buurt geweest. Daar wordt het waldkorn brood alleen in het weekend en slechts op bestelling geleverd. Heb er maar gelijk eentje besteld voor vrijdag 

Vanmiddag opgehaald (had gisteren gebeld om brood te reserveren). Heb de lichtbruine variant meegekregen.
Zojuist mijn gereserveerde waldkorn opgehaald. Het was slechts een half brood.
Erg raar...ze hadden het zogenaamd besteld en lag al verpakt klaar terwijl er voldoende hele waldkorn broden in het schap lagen. Het meisje dat hielp kende de actie niet, en aangezien er blijkbaar niet op de bon stond dat het om een heel brood ging, kreeg ik slechts een half mee.
Erg raar...ze hadden het zogenaamd besteld en lag al verpakt klaar terwijl er voldoende hele waldkorn broden in het schap lagen. Het meisje dat hielp kende de actie niet, en aangezien er blijkbaar niet op de bon stond dat het om een heel brood ging, kreeg ik slechts een half mee.
Triest verhaal hoor, Meriam! Kennelijk kun je bij de bakker beter om een (heel) Waldkorn brood vragen.. en pas als het op de betaling aan komt de waardebon tevoorschijn toveren.
Heb mijn voucher er nog eens op nagekeken. "Lever deze voucher in bij onderstaande bakker en ontvang een gratis Waldkorn brood. Tip: bel je bakker om een Waldkorn brood te reserveren. Dan weet je zeker dat je dezelfde dag nog kunt genieten van een heerlijk Waldkorn brood. CSM Bakery Solutions kan geen garanties geven of het Waldkorn brood voorradig is bij de deelnemende bakkers".