Scoupy app vernieuwd,weer gratis producten
Re: Scoupy app vernieuwd,weer gratis producten
Handig dat er nu van die balkjes bij staan waarop je de beschikbaarheid van de coupons kunt zien. Super goeie toevoeging!
Ik heb de bonnen van deze nieuwe producten juist via de website verstuurd omdat ik ze daar overzichtelijker vond staan. Misschien eerst inloggen?minie schreef:jammer dat dit niet op de site is. heb geen app en installeren lukt niet vanwege de ruimte op mobiel
Groet,
Marieke
Marieke
Ook leuk om te zien wat je al verdiend heb aan gratis producten
Groet,
Marieke
Marieke
yay heb nu 3 produkten gratis
heb echt als een gek moeten liken voor deze 3 produkten
zere vingers nou lol
heb echt als een gek moeten liken voor deze 3 produkten
zere vingers nou lol
ik heb de app toch geinstalleerd gekregen. via de site zie ik ze nu ook staan, nadat ik geliked heb op de app.Marieke schreef:Ik heb de bonnen van deze nieuwe producten juist via de website verstuurd omdat ik ze daar overzichtelijker vond staan. Misschien eerst inloggen?minie schreef:jammer dat dit niet op de site is. heb geen app en installeren lukt niet vanwege de ruimte op mobiel
ik heb er 4: notenburger, fred&ed hagelslag, best for you friend kattenvoer, meatballs &co gehaktkruiden
Even een praktische vraag:
Mag je voor deze cashback-acties één kassabon met alle producten gebruiken of moet je nu losse bonnen hebben?
Mag je voor deze cashback-acties één kassabon met alle producten gebruiken of moet je nu losse bonnen hebben?
-
- Has thanked: 19 times
- Been thanked: 1 time
Nog even een tip; in de app op je mobiel komen de producten die je mag proberen onder het kopje 'cashback' te staan.
Even naar beneden scrollen en daar staan ze dan.
Even naar beneden scrollen en daar staan ze dan.
Ik heb meestal alles op één bon en dat werkt primaegni schreef:Even een praktische vraag:
Let op, alleen de eerste 1000 aanvragen worden vergoed (staat bij de voorwaarden)