Probeer gratis Cocio Classic Chocolate Milk 900 ml
Re: Probeer gratis Cocio Classic Chocolate Milk
Hier stonden de kleine flesjes in de koeling, de grote dan weer niet. (Grotere AH maar geen XL)
mogelijk kun je het minder lang bewaren als het niet in de koeling staat.Raya1982 schreef:Ik zie hier alleen maar de kleine flesjes staan helaas.
Zag ik toevallig de THT datum: 22-02-2018... 2018! En dan staat het in de koeling, hoe is het mogelijk?
Ik heb op goed gelukt de kleine gekocht bij jumbo.
Ze hoeven niet in de koeling bewaard. Maar ze vinden wel dat je het ijskoud moet drinken.
Marketing
Ze hoeven niet in de koeling bewaard. Maar ze vinden wel dat je het ijskoud moet drinken.
Marketing
-
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 15 times
Pf, ik heb dus ook bij de koeling gezocht voor de grote fles en kwam hem niet tegen. Naar andere winkel en daar kwam ik hem toevallig tegen bij de Bessola en houdbare melk. Echt heel logisch dat de kleine wel in de koeling staan en de grote niet. Mijne niet gekoelde zijn ook tht ergens in 2018.
Hoop dat je je geld terugontvangt voor de kleine variant.Marga schreef:Ik heb op goed gelukt de kleine gekocht bij jumbo.
Willy heeft het halslabel aangetroffen om de grote fles van 900 ml.
►Bericht door willy13 » Do 03 Mar 2016, 20:21
De nekhangers zaten op de grote flessen.
Gekocht bij de AH XL en ik heb € 1,69 betaald◄
Laatst gewijzigd door Shiven op za 05 mar 2016, 11:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Willy, zou het handig zijn om aan de titel van jouw topic toe te voegen dat het om een fles van 900 ml gaat?
Re: Probeer gratis Cocio Classic Chocolate Milk 900 ml
op welke site kan ik deze actie vinden? want zijn dit alle voorwaarden?
Tijdens het boodschappenrondje bij mijn lokale ah gekeken. Zag de kleine flesjes in de koeling staan. De grote waren er niet.
Er is geen site waar de actievoorwaarden op staan. Zie ook mijn eerdere bericht hierover.kuikentje schreef:op welke site kan ik deze actie vinden? want zijn dit alle voorwaarden?