Gta pattex schilderskit

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Free

Re: Gta pattex schilderskit

Bericht door Free »

Iwan1976 schreef:Ik heb ze bij Praxis gehaald. Dan krijg je airmiles en als je mazzel hebt worden ze ook nog verdubbeld deze maand! :D

Hoe worden ze verdubbeld?
tequilacin
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Bericht door tequilacin »

Vandaag 16,77€ terugbetaald gekregen!! Top tip!!!
Sunny02

Bericht door Sunny02 »

Hebben ze bij Praxis ook actiecoupons hangen? Deze heb je toch nodig of hoeft dat niet?
MM12

Bericht door MM12 »

reactie gehad.....kassabon was niet duidelijk genoeg. Mag hem gelukkig via mail nogmaals opsturen! Heb de kassabon gelukkig nog omdat ik alle kassabonnen een jaar bewaar. (zo kun je soms nog een oude kassabon gebruiken voor een 'nieuwere' actie
Jisca

Bericht door Jisca »

Gisteren gekocht bij Praxis. Wist even niet zeker of het per se bij Karwei gekocht moest zijn of niet, maar bij Praxis zag ik ook de coupons hangen op een apart display. De coupon heb je overigens niet nodig, tenzij je de kassabon en de coupon per post wil opsturen. Er is geen code o.i.d.

3 maal de Premium Schilderskit gekocht à 7,99 euro per stuk.
Bij het invullen kon ik meerdere producten invullen, maar ook de eenheid.. heb voor de zekerheid maar 3 keer hetzelfde product ingevuld.
Iwan1976

Bericht door Iwan1976 »

Jisca schreef:Gisteren gekocht bij Praxis. Wist even niet zeker of het per se bij Karwei gekocht moest zijn of niet, maar bij Praxis zag ik ook de coupons hangen op een apart display. De coupon heb je overigens niet nodig, tenzij je de kassabon en de coupon per post wil opsturen. Er is geen code o.i.d.

Bij het invullen kon ik meerdere producten invullen, maar ook de eenheid.. heb voor de zekerheid maar 3 keer hetzelfde product ingevuld.
Ik heb het product 1x ingevuld met aantal 3x en prijs €7,99. Dus ik hoop dat dat goed gaat en €23,97 uitbetaald krijg.
Jacky's
Has thanked: 22 times
Been thanked: 12 times

Bericht door Jacky's »

20.04.2016 gekocht, 23.05.2016 het bedrag ontvangen, :D
Iwan1976

Bericht door Iwan1976 »

Iwan1976 schreef:
Jisca schreef:Gisteren gekocht bij Praxis. Wist even niet zeker of het per se bij Karwei gekocht moest zijn of niet, maar bij Praxis zag ik ook de coupons hangen op een apart display. De coupon heb je overigens niet nodig, tenzij je de kassabon en de coupon per post wil opsturen. Er is geen code o.i.d.

Ik heb het product 1x ingevuld met aantal 3x en prijs €7,99. Dus ik hoop dat dat goed gaat en €23,97 uitbetaald krijg.
Alles is goed gegaan. :D
Jisca

Bericht door Jisca »

Ik heb mijn geld ook terug :)
Raven
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Bericht door Raven »

Ik kan de actie niet meer vinden, deze was toch t/m 31-12-2016? Of vergis ik mij?
Plaats reactie