"Onze excuses, deze coupon heeft onterecht een aantal minuten online gestaan.
Deze actie gaat echter pas rond 12 december starten. De mensen die het product hebben gekocht mogen de kassabon bewaren en deze later in december alsnog uploaden! Wij zullen dit handmatig dan goedkeuren. Maar iedereen kan het op de reguliere weg indienen! Ik vertrouw er op dat jij dit door geeft aan de betreffende mensen?"
Edit: 30-11-2016
medewerker Scoupy: Haha, ja de coupon gaat automatisch online middernacht. Misschien was een aantal minuten iets te genuanceerd .
Laatst gewijzigd door Shiven op wo 30 nov 2016, 09:40, 2 keer totaal gewijzigd.
Onterecht een aantal minuten? Ik zag hem na middernacht en mensen zeiden dat hij ongeveer om half 8 oid verdwenen was. Dat zijn volgens mij dan wat lange minuten geweest.
https://www.facebook.com/scoupy.nederland/?fref=ts
Een mevrouw laat op de Facebookpagina van Scoupy weten dat zij gisteren, via pb, heeft gevraagd wanneer de actie ingaat.
De reactie van Scoupy luidt:
"Het klopt dat de actie nog niet live staat. Dit zal ook nog een paar dagen duren. Excuses voor de verwarring. Bewaar je kassabonnetje wel, dan verwerken wij 'm gewoon!"
ik vraag me toch af hoe Marry al van deze actie af wist op 21 oktober.....terwijl die nog steeds niet begonnen is....
Misschien weet Marry ook al van andere acties van februari
Mario schreef:ik vraag me toch af hoe Marry al van deze actie af wist op 21 oktober.....terwijl die nog steeds niet begonnen is....
Dat stond in een brief van het Testpanel.
Als je niet was geselecteerd kon je vanaf 12 december de Maggi Bouillon gratis via Scoupy proberen.
Mario schreef:ik vraag me toch af hoe Marry al van deze actie af wist op 21 oktober.....terwijl die nog steeds niet begonnen is....
Dat stond in een brief van het Testpanel.
Als je niet was geselecteerd kon je vanaf 12 december de Maggi Bouillon gratis via Scoupy proberen.
Oh, dan is alles duidelijk! Bedankt voor het doorgeven