GTA Jumbo Tommies 'De basis voor...'
Re: GTA Jumbo Tommies 'De basis voor...'
Gisteravond de tomatensalade gemaakt en lekker van genoten.
Vandaag de zoete tomatensoep met paprika gegeten en deze vonden we beide lekker.
Vandaag de zoete tomatensoep met paprika gegeten en deze vonden we beide lekker.
Als je zoekt op de website van Jumbo na het selecteren van een filiaal zie ik het product niet.
Ondanks dat het wel op de lijst staat. Heeft iemand het product kunnen bemachtigen terwijl die niet op de site stond?
Ga morgen anders even langs
Ondanks dat het wel op de lijst staat. Heeft iemand het product kunnen bemachtigen terwijl die niet op de site stond?
Ga morgen anders even langs
Hier een aparte display met alle Tommie producten voor Euro 0,50
Jumbo wel op de lijst. Wel in een stelling, niet op de Jumbosite te vinden.
remcosw schreef:Als je zoekt op de website van Jumbo na het selecteren van een filiaal zie ik het product niet.
Ga morgen anders evenlangs
Hier vandaag de zoete tomaten/paprikasoep gemaakt. Heb er wel wat minder smaakmaker in gedaan om het zout wat te beperken. Was heerlijk.
foto toevoegen bij deze gta:
ik zag niet of ik mijn foto van de kassabon goed bijgevoegd had.
Er staat bij de gta. een vak: download de foto van de kassabon en daar onder staat een regel; bestand is geselecteerd.
Toen ik dat vakje van download de foto aanklikte, heb ik het bestand van de kassabon )stond op bureaublad) geopend,
maar daarna zag ik dat niet op het blad staan van de gta.
hadden jullie dat ook?
Ik kon mijn inzending wel verzenden. Hij bleef niet op het scherm staan, zoals meestal het geval is, als je iets bent vergeten in te vullen.
Ik had maar 1 artikel gekocht en ingestuurd en wilde vandaag of morgen terug gaan voor de andere artikelen, maar als ik iets verkeerd doe met de kassabon meesturen, ben ik dan voor 3 artikelen rond 9,00 kwijt als ik geen geld terug krijg.
ik zag niet of ik mijn foto van de kassabon goed bijgevoegd had.
Er staat bij de gta. een vak: download de foto van de kassabon en daar onder staat een regel; bestand is geselecteerd.
Toen ik dat vakje van download de foto aanklikte, heb ik het bestand van de kassabon )stond op bureaublad) geopend,
maar daarna zag ik dat niet op het blad staan van de gta.
hadden jullie dat ook?
Ik kon mijn inzending wel verzenden. Hij bleef niet op het scherm staan, zoals meestal het geval is, als je iets bent vergeten in te vullen.
Ik had maar 1 artikel gekocht en ingestuurd en wilde vandaag of morgen terug gaan voor de andere artikelen, maar als ik iets verkeerd doe met de kassabon meesturen, ben ik dan voor 3 artikelen rond 9,00 kwijt als ik geen geld terug krijg.
Bij mij kwam er een groen vinkje bij te staan maar de bon zelf was niet in beeld te zien. Ga er van uit dat het zo goed is.
Zouden de 10.000 vergeven zijn? Kan niets meer indienen. Er komt te staan: Je hebt al een cashback aangevraagd voor dit productsoort