100% gratis wasmiddelen (Persil Caps, Persil Gels, Witte Reus Gels, Fleuril, Silan, K2r)
Re: 100% gratis wasmiddelen
[quote robbert: Wat gaat er dan mis ? quote]
Alle wasmiddelen (even aantal) worden dan bij elkaar opgeteld en onderaan de kassabon komt een 50% Bonuskorting te staan van alle bedragen tezamen
Indien je dit niet wilt, er goed op toezien dat er geen Bonuskaart wordt gescand door de caissière.
Alle wasmiddelen (even aantal) worden dan bij elkaar opgeteld en onderaan de kassabon komt een 50% Bonuskorting te staan van alle bedragen tezamen

Indien je dit niet wilt, er goed op toezien dat er geen Bonuskaart wordt gescand door de caissière.
Als het 1+1 gratis is krijg je toch 50% terug van het betaalde product.
Dan maakt het toch niet uit dat alles op 1 bon staat.
Het uiteindelijke bedrag wat je betaald daarop krijg je 50% korting van scoupy.
Toch,of ben ik ff blond ?
Dan maakt het toch niet uit dat alles op 1 bon staat.
Het uiteindelijke bedrag wat je betaald daarop krijg je 50% korting van scoupy.
Toch,of ben ik ff blond ?

Klopt hoor.
Ik wil het echter alleen kopen als het 100% gratis is.
Dus ondanks het feit dat 50% ook mooi is, ga ik liever voor 100%
En gezien de bonus bij AH krijg je bij meerdere wasmiddelen op 1 bon sowieso korting en dus geen volledige geld terug bij scoupy.
Of ik mis iets?
Ik wil het echter alleen kopen als het 100% gratis is.
Dus ondanks het feit dat 50% ook mooi is, ga ik liever voor 100%
En gezien de bonus bij AH krijg je bij meerdere wasmiddelen op 1 bon sowieso korting en dus geen volledige geld terug bij scoupy.
Of ik mis iets?
Dat is slim Shiven. BedanktShiven schreef:[quote robbert: Wat gaat er dan mis ? quote]
Alle wasmiddelen (even aantal) worden dan bij elkaar opgeteld en onderaan de kassabon komt een 50% Bonuskorting te staan van alle bedragen tezamen![]()

Als ik kijk bij de aanbiedingen van A.H. van volgende week, dan zie ik bij wasmiddelen géén Fleuril of Witte Reus staan. De Persil Caps staan wel afgebeeld, maar de Persil Gel niet. Zijn deze dan wel echt in de aanbieding volgende week? Gaat het niet enkel om de afgebeelde merken en soorten?
-
je kan toch ook alles samen kopen en dan niet de bonuskaart scannen dan krijg je het volledige bedrag terug
- tequilacin
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Ja, precies; je bent toch niet verplicht om 2 stuks te kopen...Buijsje schreef:Je kunt toch ook gewoon 1 verpakking nemen?