Probeer gratis twee producten van Blue Band
Re: Probeer gratis twee producten van Blue Band
Mijn aanvraag is afgekeurd, ik moet de originele kassabon opsturen en dan gaan ze er naar kijken...? Nou dat doe ik dan maar...
Mijne was al gebruikt zegt ie, maar opnieuw ingediend.
-
- Has thanked: 31 times
- Been thanked: 34 times
Site geeft hier plots: Foutcode: SSL_ERROR_INTERNAL_ERROR_ALERT . Gelukkig bericht net gehad dat mijne van gisterochtend goed is gekeurd. Vreemd dat zo plots zo veel gedoe is.
De link werkt niet meer. Wilde vanavond de producten gaan kopen. Vraag me af of dat wel verstandig is 

-
- Has thanked: 21 times
- Been thanked: 12 times
1e keer na indienen afgekeurd, bon al ingediend, kan een keer gebeuren. Maar ja ik kan zelf de ingediende bon niet meer bekijken, Dus maar even gebeld wat het transactienummer was. Dus de andere ingediend, weer afgekeurd, Weer gebeld, ja de transactienummers zijn inderdaad verschillend, het is nu handmatig goedgekeurd maar gaat nog voor een check naar een andere afdeling. Zeg tegen haar: zet er dan even bij hoe de gang van zaken zijn. Oh ja dat was wel een goed idee. Ik wil het NU goedegekeurd hebben.
Heb al 2x voor niks voor hun schap gestaan, en als ik eerlijk ben heb ik door deze slecht geregelde actie geen zin meer om normaal blue band producten te gaan kopen. 

-
- Has thanked: 31 times
- Been thanked: 34 times
Meer mensen die op hun geld zitten te wachten en het maandag hebben gekocht? Het is goedgekeurd, maar tot op heden is het niet overgemaakt bij mij.
Btw nu nog maar 14% op website.
Btw nu nog maar 14% op website.