neem ik een verspakket mee van de ah, neem ik precies dat pakket mee dat niet mee doet. heeft iemand voor mij een streepjescode van bv ah verspakket curry madras ?
chanel schreef: ↑ma 14 okt 2024, 15:22
neem ik een verspakket mee van de ah, neem ik precies dat pakket mee dat niet mee doet. heeft iemand voor mij een streepjescode van bv ah verspakket curry madras ?
als het lukt, alvast veel dank
Bedoel je kip madras?
8718907750677
Ik sta net in de Appie en heb even voor je gekeken
Lois schreef: ↑zo 06 okt 2024, 16:02
Heeft iemand een werkende streepjescode van de Plus aardappelen?
Ik heb 8718989840532, maar is blijkbaar nog een oude verpakking
Ik heb 8710624373924
Code 8718989840532 (voor de vastkokende aardappelen) werkt weer, kon het zonet indienen.
Jacky's schreef: ↑vr 11 okt 2024, 16:16
AH Salade bowl couscous linzen en AH Salade bowl bulgur quinoa
vanaf maandag van € 2.29 voor € 1.72.
Die met spelt kidneybonen krijg ik niet op het scherm in de app.
Dit is het vervelende van Albert Heijn. De bonus van de salade bowl is niet gegeven. Altijd opletten.
Die van de mini salade wel.
Krijg je de salad bowl dan niet gratis ivm de prijsgarantie oid?
Prijs is inmiddels aangepast, ik heb wel een screenshot met daarop in bonus (van 11-10 jl) maar daar kan ik niets mee.
N.a.v. je opmerking /vraag vond ik het volgende op de AH site:
"Wij doen ons uiterste best om altijd de juiste prijs te tonen. Mocht het toch een keer voorkomen dat de prijs op de kassabon afwijkt van de prijs bij het schap, dan lossen wij dat graag op. Ga met je kassabon naar de servicebalie en je krijgt het artikel eenmalig gratis mee."
Bedoel je kip madras?
8718907750677
Oh, wat vind ik dat lief.
Deze code pakt hij wel, dus is gelukt.
Hartstikke bedankt.
Bedoel je kip madras?
8718907750677
Oh, wat vind ik dat lief.
Deze code pakt hij wel, dus is gelukt.
Hartstikke bedankt.
Anna01 schreef: ↑vr 11 okt 2024, 17:26
Heeft iemand een werkende barcode van de ah appeltaart? De cijfers onder de code overtypen werkt niet.
Bij mij werkt ie ook niet. Ik had het gecontroleerd in de winkel en hij deed het niet. Maar omdat ik een ongebakken versie gekregen had (de gebakken waren op) heb ik hem toch maar gekocht.