Famke schreef: ↑do 25 aug 2022, 05:15
Aldi kaas staat erbij en is op
Ik zou zeggen dat dit bewijst dat ze het erop zetten
terwijl het al weg is. In mijn nachtdiensten kwamen er al een paar keer artikelen om 3 uur op die gewoon tot 6 uur te reserveren waren Maar deze is gewoon gelijk weg.
Dat is ook vreemd dat hij plots al weg was. Wanneer zag jij hem staan?
Dat is onzin, ik heb hem vannacht om 2:15 uur al gereserveerd. Om 4:00 uur stond het er sowieso nog op. Kan ook zijn dat er minder gereserveerd kon worden.
Famke schreef: ↑do 25 aug 2022, 05:15
Aldi kaas staat erbij en is op
Ik zou zeggen dat dit bewijst dat ze het erop zetten terwijl het al weg is.
In mijn nachtdiensten kwamen er al een paar keer artikelen om 3 uur op die gewoon tot 6 uur te reserveren waren Maar deze is gewoon gelijk weg.
Nee, hij heeft wel (even?) open gestaan. Ik heb 'm vannacht net na 4:00 nog kunnen reserveren. Meteen daarna was het op.
Ik keek toevallig even voor ik de deur uitging, anders had ik 'm ook gemist.
Ik zou zeggen dat dit bewijst dat ze het erop zetten
terwijl het al weg is. In mijn nachtdiensten kwamen er al een paar keer artikelen om 3 uur op die gewoon tot 6 uur te reserveren waren Maar deze is gewoon gelijk weg.
Dat is onzin, ik heb hem vannacht om 2:15 uur al gereserveerd. Om 4:00 uur stond het er sowieso nog op. Kan ook zijn dat er minder gereserveerd kon worden.
Ow echt, ik geloof je meteen, ik zag het rond 4.00 , heb ik hem net gemist, tja het werk gaat voor.
Ow echt, ik geloof je meteen, ik zag het rond 4.00 , heb ik hem net gemist, tja het werk gaat voor.
Zeker gaat werk(of iets anders) voor. Ik moet s'nachts altijd wel 1of2 keer ff plassen en kijk dan altijd ff snel op Treetz