Treetz nieuwe acties
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 3 times
Re: Treetz nieuwe acties
Nee er staat alleen “ highleg kruidvat”
En ik kreeg met mijn pas ook nog eens 25% korting
-
- Has thanked: 31 times
- Been thanked: 34 times
Dat is niet waar. Hij accepteerde enkel de houdbare. Plaatje is wel van de verse.
De streepjescode van de houdbare amandelmelk wordt geaccepteerd maar het plaatje is inderdaad anders.
Heb zojuist de varkenshaas gevonden bij de 2e Plus. Had ook een andere ongeldige streepjescode.
De onderbroeken vanmiddag bij Kruidvat gehaald.
De pureersoep heb ik nog niet gevonden. Een van de drie Lidl's had een bordje op het schap met Nieuw maar het was er niet.
Heb zojuist de varkenshaas gevonden bij de 2e Plus. Had ook een andere ongeldige streepjescode.
De onderbroeken vanmiddag bij Kruidvat gehaald.
De pureersoep heb ik nog niet gevonden. Een van de drie Lidl's had een bordje op het schap met Nieuw maar het was er niet.
Ik ben even een rondje door de winkelstraat gegaan :
Etos : (zoals eerder vermeld ) prijs klopt niet
Lidl : Code's (groente & kwark ) pakt hij niet
Kruidvat : broekjes : code pakt hij niet
Plus : Pizza's niet bij mijn grote nieuwe Plus. Niet in de collectie ( zoals ook de varkenshaas van vorige week)
Maar gelukkig heb ik de reep bij Lidl kunnen vinden : en die is lekkerrrrrrrr
Plus : Pizza's niet bij mijn grote nieuwe Plus. Niet in de collectie ( zoals ook de varkenshaas van vorige week)
-
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 7 times
Huh, dat is raar. Je hebt dus 1,57 betaald en 1,80 gekregen? https://www.jumbo.com/producten/groene- ... -456433STK bij deze klopt het plaatje en de prijs.
-
Ik krijg groene smoothiemix te zien?liamito schreef: ↑wo 29 sep 2021, 17:28Huh, dat is raar. Je hebt dus 1,57 betaald en 1,80 gekregen? https://www.jumbo.com/producten/groene- ... -456433STK bij deze klopt het plaatje en de prijs.

-
Hier bij 2 Plussen waaronder groter ook geen Kipshoarma pizza. Bij 1e geen losse appelflappen, wel doos van 4. Mocht ik losse willen dan moest ik maar morgen terugkomen als de broodafdeling er was aka tot 12 uur?Spuit11 schreef: ↑wo 29 sep 2021, 17:16 Ik ben even een rondje door de winkelstraat gegaan :

Pakt hij bij de Kruidvatbroekjes ook niet de eerder gemelde M code?
-
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 7 times
Het verse pak zonder de smoothiemix kan ik op de site namelijk niet vinden en 3,55-1,75=1,80. Maar bedankt voor de update hoor! Ik probeerde te helpen, maar het is bij treetz soms toch een onnavolgbare combinatie van plaatjes, prijzen en streepjescodes.Famke schreef: ↑wo 29 sep 2021, 17:32Ik krijg groene smoothiemix te zien?liamito schreef: ↑wo 29 sep 2021, 17:28Huh, dat is raar. Je hebt dus 1,57 betaald en 1,80 gekregen? https://www.jumbo.com/producten/groene- ... -456433STK bij deze klopt het plaatje en de prijs.En ja, ik heb dus 1,57 euro betaalt, en hij loopt nog, maar verwacht dus 1,80 voor nu terug. De verse (EAN 87184525389591) meerdere keren geprobeerd en doet hij echt niet en dus de houdbare wel. Plaatje is alleen dus van de verse.

-
Zeg dat wel.liamito schreef: ↑wo 29 sep 2021, 17:38Het verse pak zonder de smoothiemix kan ik op de site namelijk niet vinden en 3,55-1,75=1,80. Maar bedankt voor de update hoor! Ik probeerde te helpen, maar het is bij treetz soms toch een onnavolgbare combinatie van plaatjes, prijzen en streepjescodes.Famke schreef: ↑wo 29 sep 2021, 17:32Ik krijg groene smoothiemix te zien?liamito schreef: ↑wo 29 sep 2021, 17:28
Huh, dat is raar. Je hebt dus 1,57 betaald en 1,80 gekregen? https://www.jumbo.com/producten/groene- ... -456433STK bij deze klopt het plaatje en de prijs.En ja, ik heb dus 1,57 euro betaalt, en hij loopt nog, maar verwacht dus 1,80 voor nu terug. De verse (EAN 87184525389591) meerdere keren geprobeerd en doet hij echt niet en dus de houdbare wel. Plaatje is alleen dus van de verse.
![]()

https://www.jumbo.com/producten/jumbo-a ... -380602PAK