En de contactwijze via de app hebben ze ook weggehaald. Daar reageerden ze nog het meest op.
Treetz acties (2023)
-
- Has thanked: 29 times
- Been thanked: 5 times
Re: Treetz acties (2023)
Ik heb via instagram en fbmessenger berichten gestuurd, al vanaf vrijdagAnnett schreef: ↑di 26 sep 2023, 13:32Hoe bedoel je reageren Volgens mij hebben ze nog niet eens (fatsoenlijke) contactgegevens op de site. Ik was net al op zoek, uiteindelijk maar via Facebook Treetznl geprobeerd, maar of ik daar antwoord krijg? Ben benieuwd, of het geld ooit wel komt...(lijkt wel een huisvrouw die het ernaast doet en als je dan bedenkt dat met de resultaten waarschijnlijk in de folders de producten van het jaar aangeprezen worden, je hebt haast geen tijd om serieus te testen, vooral non food).
-
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 10 times
Ik ook, via messenger meerdere keren, via instagram meerdere keren. Hun eigen contactformulier, maar gewoon helemaal niks!greetje11 schreef: ↑di 26 sep 2023, 13:48Ik heb via instagram en fbmessenger berichten gestuurd, al vanaf vrijdagAnnett schreef: ↑di 26 sep 2023, 13:32Hoe bedoel je reageren Volgens mij hebben ze nog niet eens (fatsoenlijke) contactgegevens op de site. Ik was net al op zoek, uiteindelijk maar via Facebook Treetznl geprobeerd, maar of ik daar antwoord krijg? Ben benieuwd, of het geld ooit wel komt...(lijkt wel een huisvrouw die het ernaast doet en als je dan bedenkt dat met de resultaten waarschijnlijk in de folders de producten van het jaar aangeprezen worden, je hebt haast geen tijd om serieus te testen, vooral non food).
-
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 10 times
Bedankt voor je bericht! Ons klein team van mensen (en ja, we zijn geen robots bij treetz ) is momenteel niet beschikbaar en zal zo snel mogelijk contact met je opnemen. Dank voor uw geduld!
Toch een reactie gekregen op mijn bericht via instagram. Omdat er staat binnen 2 dagen krijg je een reactie van ons, waarop ik weer gereageerd had na weet ik hoeveel dagen dat ik weer geen reactie gekregen had!
Ze zijn er toch nog wel maargoed dat het een klein team is dat was wel al bekend
Toch een reactie gekregen op mijn bericht via instagram. Omdat er staat binnen 2 dagen krijg je een reactie van ons, waarop ik weer gereageerd had na weet ik hoeveel dagen dat ik weer geen reactie gekregen had!
Ze zijn er toch nog wel maargoed dat het een klein team is dat was wel al bekend
- Zeeuwsmeisje
Op mijn bericht via Instagram kreeg ik een automatisch reactie:
Thanks for your message. We're away and can't respond at this time. We appreciate you getting in touch.
Thanks for your message. We're away and can't respond at this time. We appreciate you getting in touch.