vak2012 schreef: ↑za 11 mar 2023, 14:26
Hmm, ik zie steeds dat er vandaag nog 0 te claimen zijn bij de magic leaves. Morgen maar even heel vroeg proberen. Gevonden bij REWE namelijk.
Zover ik het weet komen de Magic Leaves rond 12 uur s'middags erin komen. Je moet er echt snel bij zijn.
vak2012 schreef: ↑za 11 mar 2023, 14:26
Hmm, ik zie steeds dat er vandaag nog 0 te claimen zijn bij de magic leaves. Morgen maar even heel vroeg proberen. Gevonden bij REWE namelijk.
Zover ik het weet komen de Magic Leaves rond 12 uur s'middags erin komen. Je moet er echt snel bij zijn.
Misschien is het hier al eens ooit gemeld, maar kan het zo niet vinden.
Weet iemand of je een app van een duitse supermarkt, zomaar op je telefoon kan krijgen, zoja hoe?
Ang5 schreef: ↑za 22 apr 2023, 21:12
Bij Vilsa kan ik geen Nederlands banknummer invullen
Vreemd, mij is het dus wel gelukt met een Nederlandse banknummer.
Maar ik lees net pas dat het alleen met een Duitse bankrekening kan. Dat was bij mij niet zo.
Ellis schreef: ↑zo 23 apr 2023, 20:20
Weet iemand of je een app van een duitse supermarkt, zomaar op je telefoon kan krijgen, zoja hoe?
Als je het in de app store van iOS/Android kan vinden is het officieel te downloaden.
Gewoon op naam van de winkel zoeken.
Ellis schreef: ↑zo 23 apr 2023, 20:20
Als je het in de app store van iOS/Android kan vinden is het officieel te downloaden.
Gewoon op naam van de winkel zoeken.
Bedankt! Maanden geleden kon het nog niet, maar nu zie ik de supermarkten er tuusen staan.
Nog steeds leuk , dank AmeGrunn,
vandaag het aankoopbedrag binnen van de WC Ente Siegel en de Alpro Yoghurt.
24-7- '23 ingestuurd, dus 9-8- '23 binnen.