Hoort ook gewoon bij de opzet van de website toch? Prijsbewustzijn promoten en aanwakkeren vergt nu eenmaal het nodige rekenwerk, dat krijg je niet allemaal voorgekauwd.
Gratis diepvriespizza
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Re: Gratis diepvriespizza
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
als iemand nog een code wil hebben voor de pizza....ik heb er 2 extra. ik kan het via de mail doorsturen.
ze zijn vergeven
ze zijn vergeven
Laatst gewijzigd door isaswinkie op zo 14 aug 2022, 10:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Heb je al een pb gestuurd....isaswinkie schreef: ↑vr 12 aug 2022, 15:25 als iemand nog een code wil hebben voor de pizza....ik heb er 2 extra. ik kan het via de mail doorsturen.
Sommige huismerk pizza's, waarvan je zou denken die doen ook mee, zijn gewoon duurder dan die 4.96€ per kilo. En ik weet niet of overal in de winkel de kiloprijs staat. (Vele verschillen ook nog per gewicht afhankelijk van het beleg) Volgens mij gaat het voornamelijk om de margherita varianten en bij de Aldi hebben ze wat, maar bij de Jumbo en Ah zijn de huismerk pizza's veelal duurder.Jullie hoeven niet mee te doen he? Zij kijken naar kilo/literprijs per product en bedenken dan een actie waarbij je vrij winkel, product volgens hun regels mag kiezen + vergoeden zeer snel. Ja even wennen, maar beter dan Scoupy in mijn ogen.
ja, had ik ook gezien bij Jumbo.
maar bij Lidl hebben ze ook een serie: stonebaked in diverse smaken
en volgens mijn berekening doen die allemaal mee
behalve de: Speciale met salami, ham champignons en Edammer kaas
Ik heb bij Lidl een Stonebaked pizza Hawaii gekocht en die doet mee
en er is nog van:
salami, 4 kazen, mozzarella, tonijn, allemaal per 2 in 1 doos
en margeritha met 3 in 1 doos
De stonebaked Speciale van Aldi is iets goedkoper en doet dan volgens mij wel mee.
dezelfde ingredienten als de Speciale van Lidl
maar bij Lidl hebben ze ook een serie: stonebaked in diverse smaken
en volgens mijn berekening doen die allemaal mee
behalve de: Speciale met salami, ham champignons en Edammer kaas
Ik heb bij Lidl een Stonebaked pizza Hawaii gekocht en die doet mee
en er is nog van:
salami, 4 kazen, mozzarella, tonijn, allemaal per 2 in 1 doos
en margeritha met 3 in 1 doos
De stonebaked Speciale van Aldi is iets goedkoper en doet dan volgens mij wel mee.
dezelfde ingredienten als de Speciale van Lidl