AHXL had de Beckers Sate wel.Sophie100 schreef:Weet iemand waar je de Beckers kipsate kan kopen? De AH, Jumbo en Dirk hier in de buurt hebben het niet.
Nieuwe Scoupy Cashback parade met deelnemende merken/producten
Re: Nieuwe Scoupy Cashback parade met deelnemende merken/producten
Ik heb vanmiddag alles ingevoerd maar geen bevestigingen in mijn mail ontvangen????
Dat komt normaal toch meteen?
Groetjes,
Nathalie uit Amsterdam
Nathalie uit Amsterdam
ik heb vanmiddag 2 producten ingevoerd, van één heb ik de bevestiging gekregen en van de cola niet, terwijl ik wel een groen vinkje had dat het verzonden was, weet nu ook niet of ik contact moet opnemen, kan ook niet opnieuw invoeren, want er is geen coupon meer, bij de faq staat dat het er waarschijnlijk dan niet binnen is gekomennaromi schreef:Ik heb vanmiddag alles ingevoerd maar geen bevestigingen in mijn mail ontvangen????
"Ik heb geen bevestigingsmail gekregen.
Het kan voorkomen dat de e-mail van SCOUPY als spam of als junkmail aangeduid wordt. Check daarom eerst je mailbox met ongewenste mail. Misschien staat het bericht daar.
Kun je ook hier geen bericht terugvinden? Dan is je Cashback-aanvraag waarschijnlijk niet goed bij ons aangekomen. Probeer de Cashback-aanvraag in dit geval opnieuw in te dienen."
Laatst gewijzigd door Annett op di 31 mar 2015, 22:25, 1 keer totaal gewijzigd.
ik heb nog een keertje gezocht, dat staat bij de faq:Angel1990 schreef:Annett schreef:Misschien een stomme vraag, maar hoe doe je de streepjescode scannen in de app met een tablet? Zou dat vanzelf moeten gaan als je het product eronder legt, of moet je ergens op duwen? Je kunt ook verder zonder, maar ik was gewoon benieuwd, hoe het dan wel moet.
Je kan dat skippen. Onderin je scherm staat iets van doorgaan naar bon.
"Hoe werkt het scannen?
Het enige wat je hoeft te doen is de barcode van het product in beeld te laten komen alsof je er een foto van gaat maken. Het scannen gaat volledig automatisch. Binnen enkele seconden krijg je te zien of het gelukt is."
Heb hem daar uiteindelijk gevonden. Bedankt.feelings schreef:
AHXL had de Beckers Sate wel.
Hier ook geen bevestigingsmail ontvangen. Vraag voorgelegd aan Scoupy, welke binnen een uur reageerden met het volgende antwoord:
Het kan voorkomen dat je een aantal Cashback-aanvragen ingediend hebt, maar niet voor alles een bevestigingsmail krijgt.
Helaas worden deze e-mails geblokkeerd door het e-mailsysteem dat jij gebruikt.
Dat systeem ziet dat er in korte tijd meerdere vrijwel identieke e-mails binnenkomen.
Daarom besluit jouw e-mailsysteem deze e-mails te blokkeren.
Daarnaast hebben ze de Cashback-aanvragen in hun systeem gecontroleerd en die bleken gewoon goed te zijn aangekomen.
Het kan voorkomen dat je een aantal Cashback-aanvragen ingediend hebt, maar niet voor alles een bevestigingsmail krijgt.
Helaas worden deze e-mails geblokkeerd door het e-mailsysteem dat jij gebruikt.
Dat systeem ziet dat er in korte tijd meerdere vrijwel identieke e-mails binnenkomen.
Daarom besluit jouw e-mailsysteem deze e-mails te blokkeren.
Daarnaast hebben ze de Cashback-aanvragen in hun systeem gecontroleerd en die bleken gewoon goed te zijn aangekomen.
let op bij de coca cola zero 1,5 liter
ik was vanmorgen bij de Jumbo en daar hadden ze Coca Cola Zero 1,5 liter flessen met een oranje dop en met een zwarte dop,
de oranje dop flessen schijnen nieuwer te zijn en de app herkent de fles met oranje dop niet als het goede product
ik was vanmorgen bij de Jumbo en daar hadden ze Coca Cola Zero 1,5 liter flessen met een oranje dop en met een zwarte dop,
de oranje dop flessen schijnen nieuwer te zijn en de app herkent de fles met oranje dop niet als het goede product
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Ik had een fles met een duitse tekst, de app pakte die streepjescoce ook niet, maar de aankoop is gewoon vergoed.xwebber schreef:let op bij de coca cola zero 1,5 liter
-
Waar vinden jullie die chio zoutjes.
Hier niet bij AH en Plus.
Zijn een soort borrelnootjes dus je moet bij de borrelnoten kijkenBritta1951 schreef:Waar vinden jullie die chio zoutjes.