The Insiders Bueno
Re: The Insiders Bueno
Ik ben benieuwd, had een Halfords winkel als Kialaafhaalpunt opgegeven, maar die zijn failliet. Volgens Insiders gaan ze het pakje automatisch naar een ander Kialapunt in de buurt sturen, maar ik heb ook nog niets gehoord.
Mijn pakket lag nog niet bij mijn Kiala punt, heb ook nog geen mail gehad, maar wel even geinformeerd.
- B2B
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 4 times
Ik heb ze nu maar een mail gestuurd. Maar goed ik zal vast niet de enige zijn. Ben benieuwd of ik antwoord krijg.
Het rare is dat mijn kiala punt wel al pakketten heeft gehad. Dus het lijkt mij vreemd als ze het in etapes op sturen.
Moeten ze vaker voor rijden. En is niet echt efficiënt. Lees ook dat veel andere niets ontvangen hebben.
Denk dat er ergens wat mis is gegaan.
Het rare is dat mijn kiala punt wel al pakketten heeft gehad. Dus het lijkt mij vreemd als ze het in etapes op sturen.
Moeten ze vaker voor rijden. En is niet echt efficiënt. Lees ook dat veel andere niets ontvangen hebben.
Denk dat er ergens wat mis is gegaan.
Ik heb ook nog geen e-mail gehad. Voor mijn kiala punt moet ik speciaal gaan rijden (niet veel in de buurt hier), dus ik ben er nog niet geweest om te vragen of er toevallig al een pakje voor me is.
Ik las trouwens dat er 25 GTA-bonnen in de doos zitten, om uit te delen. Maar er mogen maar 4000 GTA's worden ingediend? 5000 testers, maal 25 bonnen, is 125000 GTA's. Dus 125000-4000 = 121000 van die bonnen kunnen niet worden gebruikt.
Ik las trouwens dat er 25 GTA-bonnen in de doos zitten, om uit te delen. Maar er mogen maar 4000 GTA's worden ingediend? 5000 testers, maal 25 bonnen, is 125000 GTA's. Dus 125000-4000 = 121000 van die bonnen kunnen niet worden gebruikt.
Hier kun je zien hoeveel er nog geclaimd kunnen worden
https://action.highco-data.be/WebAct_ki ... e141c6587a
https://action.highco-data.be/WebAct_ki ... e141c6587a