Gratis Page Vochtig Toiletpapier
Re: Gratis Page Vochtig Toiletpapier
Op de bon met de unieke code moet de bon ook naar Maastricht worden gestuurd maar dan naar:
Antwoordnummer 10022
6200 XP Maastricht.
De bon uit de vragenlijst moet worden gestuurd naar
Antwoordnumer1075
6200 VB Maastricht
Antwoordnummer 10022
6200 XP Maastricht.
De bon uit de vragenlijst moet worden gestuurd naar
Antwoordnumer1075
6200 VB Maastricht
Laatst gewijzigd door willy13 op di 02 aug 2016, 16:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik heb die hele enquete ingevuld, maar heb geen bevestiging of bon voor een nieuw pak gekregen. Hoe moet je daaraan komen???
Ik zou me in dat geval even bij Page melden, want je krijgt een terugkoppeling van je ingevulde enquete met pdf bon direct nadat je de enquete hebt verzonden.hoefsmid schreef:Ik heb die hele enquete ingevuld, maar heb geen bevestiging of bon voor een nieuw pak gekregen. Hoe moet je daaraan komen???
hoefsmid, heb je je spambox erop nagekeken? Ik heb hier namelijk al geregeld gelezen dat zo'n mailtje van Page daar terecht kan komen.hoefsmid schreef:Ik heb die hele enquete ingevuld, maar heb geen bevestiging of bon voor een nieuw pak gekregen. Hoe moet je daaraan komen???
Page stuurt de enquette aan de consumenten die zich hebben ingeschreven voor de nieuwsbrief, Famke.Famke schreef:Ik heb helemaal nooit een enquête gezien.
Zodra er nieuwe geldterugacties zijn, ontvang je daarover ook automatisch van Page bericht.
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 9 times
Ik heb vandaag ook een brief ontvangen, neem aan van de page gta en niet van de enquete, mail gestuurd, ook naar Page....Gitje schreef:@petra11
Alleen een brief en verder niets. Mail gestuurd met copie die ik had gemaakt maar niets meer gehoord. Verder ook de vragenlijst ingevuld en coupon gekregen zoals hierboven vermeld. Weet nog niet of ik wel mee ga doen.
- sjaak van de Hoek
- Has thanked: 45 times
- Been thanked: 14 times
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------sjaak van de Hoek schreef:kuikentje schreef:ik heb aan mijn administratie te zien ergens eind januari meegedaan aan de page actie dus het zal dan wel deze zijn
en dat ze er nu gewoon een nieuwe draai aan hebben gegeven om mensen mee te laten doen en het misschien wat aantrekkelijker te maken.
Ik weet mij nog te herinneren dat er toen een heel andere wc situatie vooraf ging aan het invul gedeelte .
Dan wek je wel de indruk dat het om een nieuwe actie gaat !
Bovendien werd mijn emailadres nu gewoon weer geaccepteerd.
Kreeg geen melding van " u heeft al deelgenomen " wat ook weer de indruk geeft dat het om een nieuwe actie gaat !
Alles bij elkaar vind ik het toch op zijn minst misleidend ! !
( En daardoor heel veel mensen het product opnieuw hebben gekocht )
Vandaag per brief afwijzing van mijn ( 2e ) Page vochtig GTA .
Maar ik blijf het erg misleidend vinden ( zie bovenstaande ),
heb wel weer hun product gekocht en kan het niet meer terug brengen ! !
Laatst gewijzigd door sjaak van de Hoek op di 02 aug 2016, 13:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Eigenlijk had er wel een slotje op deze actie gemogen. Op basis van alle ondervindingen kun je al een tijdje concluderen dat er sprake is van een verlengde actie...niet van een nieuwe. Buitengewoon vervelend voor degenen die nu gedupeerd zijn.
Iemand eerder meegedaan aan de GTA, maar opnieuw meegedaan met de bon uit de vragenlijst en wel goedgekeurd?
Dit lijkt inderdaad op een nieuwe mogelijkheid, twijfel nog even of ik het erop waag met de Page enquête bon.
Dit lijkt inderdaad op een nieuwe mogelijkheid, twijfel nog even of ik het erop waag met de Page enquête bon.