€3 terug op Persil Premium. (geldt exclusief voor Jumbo)
Re: €3 terug op Persil Premium
020 460 9098Estherp schreef:Heeft iemand het telefoonnummer van Scoupy?? Op klachten via de mail wordt slecht/laat of niet gereageerd Het kan natuurlijk niet zo zijn dat je bij de kassa internet nog even moet raadplegen of ze de regels niet veranderen.
-
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 15 times
En daarvoor is deze handig: http://www.xgratis.nl/forum/viewtopic.php?f=6&t=5311R.W. schreef:020 460 9098Estherp schreef:Heeft iemand het telefoonnummer van Scoupy?? Op klachten via de mail wordt slecht/laat of niet gereageerd Het kan natuurlijk niet zo zijn dat je bij de kassa internet nog even moet raadplegen of ze de regels niet veranderen.
Dit nummer heb ik vanmiddag gebeld, maar kreeg te horen dat dit niet meer actueel is, in verband met verhuizing van scoupy? Maar kennelijk zijn er mensen die vanmiddag nog wel succes hadden op dit nummer...Famke schreef:En daarvoor is deze handig: http://www.xgratis.nl/forum/viewtopic.php?f=6&t=5311R.W. schreef:020 460 9098Estherp schreef:Heeft iemand het telefoonnummer van Scoupy?? Op klachten via de mail wordt slecht/laat of niet gereageerd Het kan natuurlijk niet zo zijn dat je bij de kassa internet nog even moet raadplegen of ze de regels niet veranderen.
-
Had je de persil al voordat de voorwaarden werden veranderd gekocht bij kruidvat?Britta1951 schreef:Hier ook kruitvatbon goedgekeurd.
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Als je de persil bij Kruidvat hebt gekocht voor de voorwaarden werden veranderd krijg je het nog gewoon terugbetaald hebben ze mij verteld.
Hoi, deze aanbieding is toch alleen bij Jumbo geldig? Zie voorwaarden.
Vandaag gekocht bij kruidvat..rond 12.30 geen idee hoe laat ze de voorwaarden hebben aangepast. Toen ik wilde insturen stond er jumbo bij.. gewoon ingediend en zojuist goedkeuring,