Scoupy preview: 6x gratis Honig mix, Fuze tea, Maggi saus, Obrigado, Crystal clear 0,5L, Beneful
Re: Scoupy preview: 6x gratis Honig mix, Fuze tea, Maggi saus, Obrigado, Crystal clear 0,5L, Beneful
De Honig mix en Beneful nog niet gevonden in de omgeving van Eindhoven. De Fuze tea green lemon is telkens op als ik in de winkel ben 

-
Re: Scoupy preview: 6x gratis Honig mix, Fuze tea, Maggi saus, Obrigado, Crystal clear 0,5L, Beneful
Bij AH in Meppel hangen er bij de Honig, grote banners met Nieuw. Dus honig was makkelijk tevinden daar
Ik had dus eerst de verkeerde honing macaronisaus.
Het zijn de mini verpakkingen van 2 zakjes.
Het zijn de mini verpakkingen van 2 zakjes.
De Maggi sauzen actie is afgelopen. Je kan nog kassabonnen met datum van 22/08/2018 inleveren.
Die actie ging supersnel!
Die actie ging supersnel!

-
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 4 times
Er is nu een nieuwe variant obrigado he dus we gaan die ook maar een gratis kans geven!Alwiene schreef:Na de vorige keer hoef ik er ook niet meer naar te zoeken, tenzij ze er geld op toe gaan geven. Jakkes wat is dat vies.ner schreef:De obrigado ligt bij onze AH bij de gekoelde sappen. De Obrigado is al zo vaak bij scoupy geweest, dat ik die niet meer hoef te zoekeneekhoorn schreef:waar in de AH hebben jullie de Obrigado gevonden?![]()
Trouwens geen wonder dat de medewerker geen Benefit kent. Het spul heet immers Beneful
Lag bij de AH op Zwolle stadshagen ook in t afprijsschap. Bij de Jumbo in t zelfde winkelcentrum gewoon in t schap.
Hier alles van 3 accounts goedgekeurd, maar nog niet uitbetaald.
Ik zag ook een mango acerola variant trouwens.
De MAGGI Saus cashback-actie is afgelopen.
Helaas kun je nu niet meer meedoen aan deze actie, tenzij je nog een oude kassabon wilt insturen met als uiterste datum 22-08-2018. Kassabonnen met latere data worden niet in behandeling genomen.
Helaas kun je nu niet meer meedoen aan deze actie, tenzij je nog een oude kassabon wilt insturen met als uiterste datum 22-08-2018. Kassabonnen met latere data worden niet in behandeling genomen.
Ja ik zag eerst niet echt het verschil, later wel, maar nog geen zin gehad om het alsnog te halen, mocht het zo uitkomen neem ik hem nog mee. Anders pech. Kopen (zonder gta) zal ik het zeker niet.Miranda schreef:
Er is nu een nieuwe variant obrigado he dus we gaan die ook maar een gratis kans geven!
Ik zag ook een mango acerola variant trouwens.
Staat er al. Twee antwoorden verder boven.willy13 schreef:De MAGGI Saus cashback-actie is afgelopen.

Sorry!AmeGrunn schreef:Staat er al. Twee antwoorden verder boven.willy13 schreef:De MAGGI Saus cashback-actie is afgelopen.
Heb het niet gezien
- sjaak van de Hoek
- Has thanked: 28 times
- Been thanked: 11 times
Scupy Traag ? of
Ik zit nu al meer als 14 uur op goedkeuring van Scoupy te wachten .
Ligt dit aan Scoupy ? Of aan mij ( computer ) ?
Meer mensen hier last van ?
Ik hoor het graag van jullie .
Ligt dit aan Scoupy ? Of aan mij ( computer ) ?
Meer mensen hier last van ?
Ik hoor het graag van jullie .