Scoupy preview: 6x gratis Honig mix, Fuze tea, Maggi saus, Obrigado, Crystal clear 0,5L, Beneful

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Meriam
Been thanked: 2 times

Re: Scoupy preview: 6x gratis Honig mix, Fuze tea, Maggi saus, Obrigado, Crystal clear 0,5L, Beneful

Bericht door Meriam »

De Honig mix en Beneful nog niet gevonden in de omgeving van Eindhoven. De Fuze tea green lemon is telkens op als ik in de winkel ben :(
zonnetje24

Re: Scoupy preview: 6x gratis Honig mix, Fuze tea, Maggi saus, Obrigado, Crystal clear 0,5L, Beneful

Bericht door zonnetje24 »

Bij AH in Meppel hangen er bij de Honig, grote banners met Nieuw. Dus honig was makkelijk tevinden daar
Lia

Bericht door Lia »

Ik had dus eerst de verkeerde honing macaronisaus.
Het zijn de mini verpakkingen van 2 zakjes.
AmeGrunn
Been thanked: 1 time

Bericht door AmeGrunn »

De Maggi sauzen actie is afgelopen. Je kan nog kassabonnen met datum van 22/08/2018 inleveren.

Die actie ging supersnel! :o
Miranda
Has thanked: 7 times
Been thanked: 4 times

Bericht door Miranda »

Alwiene schreef:
ner schreef:
eekhoorn schreef:waar in de AH hebben jullie de Obrigado gevonden?
De obrigado ligt bij onze AH bij de gekoelde sappen. De Obrigado is al zo vaak bij scoupy geweest, dat ik die niet meer hoef te zoeken :lol:
Na de vorige keer hoef ik er ook niet meer naar te zoeken, tenzij ze er geld op toe gaan geven. Jakkes wat is dat vies. :|

Trouwens geen wonder dat de medewerker geen Benefit kent. Het spul heet immers Beneful ;)

Lag bij de AH op Zwolle stadshagen ook in t afprijsschap. Bij de Jumbo in t zelfde winkelcentrum gewoon in t schap.

Hier alles van 3 accounts goedgekeurd, maar nog niet uitbetaald.
Er is nu een nieuwe variant obrigado he dus we gaan die ook maar een gratis kans geven!

Ik zag ook een mango acerola variant trouwens.
willy13

Bericht door willy13 »

De MAGGI Saus cashback-actie is afgelopen.
Helaas kun je nu niet meer meedoen aan deze actie, tenzij je nog een oude kassabon wilt insturen met als uiterste datum 22-08-2018. Kassabonnen met latere data worden niet in behandeling genomen.
Alwiene

Bericht door Alwiene »

Miranda schreef:
Er is nu een nieuwe variant obrigado he dus we gaan die ook maar een gratis kans geven!

Ik zag ook een mango acerola variant trouwens.
Ja ik zag eerst niet echt het verschil, later wel, maar nog geen zin gehad om het alsnog te halen, mocht het zo uitkomen neem ik hem nog mee. Anders pech. Kopen (zonder gta) zal ik het zeker niet.
AmeGrunn
Been thanked: 1 time

Bericht door AmeGrunn »

willy13 schreef:De MAGGI Saus cashback-actie is afgelopen.
Helaas kun je nu niet meer meedoen aan deze actie, tenzij je nog een oude kassabon wilt insturen met als uiterste datum 22-08-2018. Kassabonnen met latere data worden niet in behandeling genomen.
Staat er al. Twee antwoorden verder boven. ;)
willy13

Bericht door willy13 »

AmeGrunn schreef:
willy13 schreef:De MAGGI Saus cashback-actie is afgelopen.
Staat er al. Twee antwoorden verder boven. ;)
Sorry!
Heb het niet gezien
sjaak van de Hoek
Has thanked: 28 times
Been thanked: 11 times

Scupy Traag ? of

Bericht door sjaak van de Hoek »

Ik zit nu al meer als 14 uur op goedkeuring van Scoupy te wachten .

Ligt dit aan Scoupy ? Of aan mij ( computer ) ?

Meer mensen hier last van ?

Ik hoor het graag van jullie .
Plaats reactie