[sjaak van de Hoek schreef: ↑za 28 dec 2019, 20:35Hier het zelfde probleem met de geboorte-daum
de geboortedatum kon ik niet invullen, niet bij de afronding en ook niet in mijn profiel quote]
[sjaak van de Hoek schreef: ↑za 28 dec 2019, 20:35Hier het zelfde probleem met de geboorte-daum
Kun je nog iets met deze link?Florence schreef: ↑wo 22 jan 2020, 14:28 en ik had bij het rad gratis bananen gewonnen. ik ben niet zo'n enorme bananeneter dus ik was al een paar keer vergeten ze te kopen, vorige week gekocht ... en... de actie staat niet er niet meer bij, terwijl iemand die nog niet heeft meegedaan nog steeds aan het rad kan draaien en dus bananen kan winnen.
INMIDDELS PER TELEFOON CONTACT GEHAD EN ALLES IS ZEER VRIENDELIJK EN KEURIG VERHOLPEN EN OPGELOST!! tel.nr. is 020-460 90 98Charlotte schreef: ↑di 21 jan 2020, 20:24 Ook ik (en famleden) hebben problemen met Scoupy. Altijd goed gegaan, maar nu de laatste maanden opeens allerlei problemen. Was op maandag bij AH boodschappen aan het doen. Ik open in de winkel de Scoupyapp om te kijken of er aanbiedingen waren die voor mij interresant waren. Zo zie ik Yesrepen staan. Probeer nu voor 1 euro drie repen. Ik kijk nogmaals goed omdat enige tijd geleden er een zelfde actie was en ik kijk tevens welke varianten er meedoen en koop een verpakking. Dezelfde dag dien ik 's avonds mijn kassabon in. Ik krijg melding dat ik de kassabon niet kan indienen. Als ik nogmaals de actie opzoek is hij van mijn scherm verdwenen. Ook niet de mogelijkheid om nog een "oude"kassabon achteraf in te sturen. Ik heb mail gedaan. en mijn probleem aangegeven. Gisteren opnieuw een mail gedaan en tot op heden niets gehoord. Zelfs geen bevestigingsmail of iets..... Zo jammer!!
Shiven bedankt die link werkt inderdaad!Shiven schreef: ↑wo 22 jan 2020, 15:43Kun je nog iets met deze link?Florence schreef: ↑wo 22 jan 2020, 14:28 en ik had bij het rad gratis bananen gewonnen. ik ben niet zo'n enorme bananeneter dus ik was al een paar keer vergeten ze te kopen, vorige week gekocht ... en... de actie staat niet er niet meer bij, terwijl iemand die nog niet heeft meegedaan nog steeds aan het rad kan draaien en dus bananen kan winnen.
https://scoupy.com/nl/geld-terug/scoupy ... k/50892/co
-In de Actievoorwaarden staat niet 'op=op'.
-De actie is inderdaad op dit moment nog niet gesloten.
Actievoorwaarden
We betalen altijd éénmalig maximaal €1,- uit, ook wanneer er meerdere bananen op dezelfde kassabon staan.
Alle merken bananen doen mee: of het nu een bekend merk of een huismerk is.
Dit is een strikt persoonlijke aanbieding die alleen voor jou geldig is.
Maximaal één deelnemend actieproduct per persoon, gekocht in een willekeurige supermarkt in Nederland.
Er kan per kassabon, per rekeningnummer en per persoon maar één keer gebruik worden gemaakt van deze geld-terug-actie.
Mag i.c.m. andere kortingsacties of aanbiedingen gebruikt worden. De korting moet áltijd zichtbaar zijn op de ingestuurde kassabon.
Heb je gebruikgemaakt van een kortingsactie in de winkel? Dan berekenen we jouw cashback altijd over het totaalbedrag (minus de winkelkorting) van alle gekochte actieproducten.
(Zakelijke) aankopen die bij de groothandel (zoals Makro, Sligro en HANOS) gekocht zijn, worden excl. btw uitbetaald.
Let op: bewaar de kassabon goed. De kassabon kan tot 4 weken na afloop van de geld-terug-actie als bewijs worden opgevraagd.
Deze cashback actie is begonnen op 13-12-2019. Dit is tevens de eerste dag van de actieperiode.
Algemene Voorwaarden zijn van toepassing.
Mocht je nog vragen hebben over deze actie, bekijk dan de Meest gestelde vragen-pagina. Staat je vraag er niet tussen? Stuur dan een e-mail naar: klantenservice@scoupy.com