Treetz acties (2023)

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Moesje
Has thanked: 5 times
Been thanked: 10 times

Re: Treetz acties (2023)

Bericht door Moesje »

Ik snap het vooraf kopen en achteraf achter komen dat de streepjescode niet werkt helemaal.
De functie zit niet voor niets op de app. Ongeacht wat voor een bedrag en of je het ervoor over hebt.
Famke
Has thanked: 13 times
Been thanked: 15 times

Bericht door Famke »

Moesje schreef: za 30 sep 2023, 20:01 Ik snap het vooraf kopen en achteraf achter komen dat de streepjescode niet werkt helemaal.
De functie zit niet voor niets op de app. Ongeacht wat voor een bedrag en of je het ervoor over hebt.
Foutje kan iedereen gebeuren, niet iedereen heeft standaard internet en Treetz zit vaak genoeg ook fout is bewezen in het verleden.

Je mag er toch als gebruiker vanuit gaan wat Treetz plaatst in de app klopt en anders dat zij in ieder geval bereikbaar zijn?
Moesje

Bericht door Moesje »

Famke schreef: za 30 sep 2023, 20:07
Moesje schreef: za 30 sep 2023, 20:01 Ik snap het vooraf kopen en achteraf achter komen dat de streepjescode niet werkt helemaal.
Foutje kan iedereen gebeuren, niet iedereen heeft standaard internet en Treetz zit vaak genoeg ook fout is bewezen in het verleden.
Dat Treetz fouten maakt is zeker bekenden ook absoluut niet alleen in het verleden. Maar ik zal zelf niet gauw een product meenemen naar huis wanneer ik het niet heb kunnen controleren.
Famke

Bericht door Famke »

Je mag er toch als gebruiker vanuit gaan wat Treetz plaatst in de app klopt en anders dat zij in ieder geval bereikbaar zijn?
Fijn voor jou dat het nooit bij jou gebeurd en zal gebeuren, maar niet iedereen is jou. Is het zo moeilijk om wat begrip te tonen voor de mensen die wel uitgingen van dat Treetz zijn zaken op orde heeft of anders wel reageert op berichten (zoals in verleden) en bv de fuet kochten in vertrouwen?

En hier houd ik het bij.
Moesje

Bericht door Moesje »

Famke schreef: za 30 sep 2023, 20:28

Fijn voor jou dat het nooit bij jou gebeurd en zal gebeuren, maar niet iedereen is jou. Is het zo moeilijk om wat begrip te tonen voor de mensen die wel uitgingen van dat Treetz zijn zaken op orde heeft of anders wel reageert op berichten (zoals in verleden) en bv de fuet kochten in vertrouwen?

En hier houd ik het bij.
Fijn voor jou?! Ik zeg alleen dat het niet verstandig is om het mee te nemen om er thuis achter te komen dat het niet werkt!
Dat jij sowieso overal op moet reageren en een mening over hebt en veel mensen wil verbeteren is wel normaal zeker?! Moeten we zeker ook begrip voor tonen? Hou toch op! En daar laat ik het bij!!!!!
kuikentje

Bericht door kuikentje »

Ten eerste mijn telefoon camera heeft vaker kuren dus kon even daar aan liggen , ten tweede ik ga er van uit als de naam, foto, gewicht, prijs allemaal overeen komen dat het dan wel goed komt
. En bij bijv Tikkie of Scoupy kan je het melden als er iets niet werkt dus daar ging in van uit dat het ook zo bij Treetz zou zijn.
Dus ja als je het van meerdere bedrijven gewend bent dat het wel goed komt als je zeker weet dat je het goede product hebt gekocht is het niet raar om er van uit te gaan dat dit ook goed zou gaan.
Famke

Bericht door Famke »

Nu in app:

Plus Kaneeltwister
100%
0,79 euro

(T.i. in winkel volgens site 0,89 euro)
Zeeuwsmeisje

Bericht door Zeeuwsmeisje »

Nu in de app:

AH maaltijdsalade Japanse Noodles Roerei
€5,59
100% cashback

AH Terra Groentesalade Guacamole
€4,19
100% cashback
Noekjhu
Has thanked: 3 times
Been thanked: 3 times

Bericht door Noekjhu »

Zeeuwsmeisje schreef: ma 02 okt 2023, 02:24 Nu in de app:

AH maaltijdsalade Japanse Noodles Roerei
€5,59
100% cashback

AH Terra Groentesalade Guacamole
€4,19
100% cashback
Ogh heden ze zijn wel laat nog op of heel erg vroeg wakker.
Helaas dan grijp ik mis.
greetje11
Has thanked: 29 times
Been thanked: 5 times

Bericht door greetje11 »

Dacht dat ze maar eens gingen uitbetalen.
Duurt nu wel weer heel erg lang.
Net als de fuet worst corrigeren
Plaats reactie