Famke schreef: ↑wo 06 okt 2021, 18:07
Bijna alles gevonden (en al goedgekeurd ) behalve het Lidl brood. Weet iemand of het morgen rond half 9 's ochtends er ligt?
Ik heb t gekocht rond 10 uur.
Aparte bak bij Lidl met verschillende soorten. Let op staat echt biobrood op de bak
R.W. schreef: ↑wo 06 okt 2021, 15:00
Iemand misschien de barcode van de woezel en pip luiers? Ik heb de verpakking aan een vriendin gegeven. En ze is nu niet bereikbaar
8710198310288
Hangt alleen af welke gekozen is daar het op de kassabon staat.
Volgens mij worden de kassabonnen niet zo heel nauwkeurig bekeken.
Famke schreef: ↑wo 06 okt 2021, 18:07
Bijna alles gevonden (en al goedgekeurd ) behalve het Lidl brood. Weet iemand of het morgen rond half 9 's ochtends er ligt?
Bij mij vanmiddag iets na 13:00 uur lagen er nog 3.
Ik hoop het. Maar omdat het vaak om een aardig bedrag hier gaat durf ik bv ook niet bij hun de bon in 2 foto's te uploaden (weet niet eens of dat mogelijk is?).
Ik hoop het. Maar omdat het vaak om een aardig bedrag hier gaat durf ik bv ook niet bij hun de bon in 2 foto's te uploaden (weet niet eens of dat mogelijk is?).
Herkenbaar maar wb bedrag heb je wel gelijk hoor
Ja hoor dat kan, gewoon weer op foto klikken! Ik doe er bijna altijd 2
Herkenbaar maar wb bedrag heb je wel gelijk hoor
Ja hoor dat kan, gewoon weer op foto klikken! Ik doe er bijna altijd 2