Is dat niet alleen online? In de winkel, bij de kassa, gaf die de normale prijs.
Misschien had je de verkeerde verpakking?. Kassabon direct gepakt bij tikkie. Gekocht in de winkel.
Als je bij de kassa normale prijs moest betalen, moet je teruggaan. Krijg je je geld terug
Ik mocht een verpakking meenemen voor de actieprijs, maar eigenlijk geldt die niet in dat filiaal is mij verteld. Wel vreemd, hoor.
Even berichten aan de klantenservice.
Landelijk in de folder, wat een gezeur daar.
Misschien had je de verkeerde verpakking?. Kassabon direct gepakt bij tikkie. Gekocht in de winkel.
Als je bij de kassa normale prijs moest betalen, moet je teruggaan. Krijg je je geld terug
Ik mocht een verpakking meenemen voor de actieprijs, maar eigenlijk geldt die niet in dat filiaal is mij verteld. Wel vreemd, hoor.
Even berichten aan de klantenservice.
Landelijk in de folder, wat een gezeur daar.
Het staat landelijk fout in de folder. De aanbiedingsbordjes mogen niet meer aan de schappen hangen. Er is bij de Jumbo hierover een interne mail uitgegaan. Vandaag bij de Jumbo geweest en met bordje en handscanner en smartphone naar de kassa gegaan. Mocht het meenemen voor 3 Euro. Dat is de echte Jumbo stijl. Gisteren bij andere Jumbo geweest, daar gaf men niet thuis.
Oh ja Tikkie: herken het product niet, tig keer.... Per ongeluk de bovenste helft van de bon verzonden. BON IS GELDIG. ehhh... OK
Ik mocht een verpakking meenemen voor de actieprijs, maar eigenlijk geldt die niet in dat filiaal is mij verteld. Wel vreemd, hoor.
Even berichten aan de klantenservice.
Landelijk in de folder, wat een gezeur daar.
Het staat landelijk fout in de folder. De aanbiedingsbordjes mogen niet meer aan de schappen hangen. Er is bij de Jumbo hierover een interne mail uitgegaan. Vandaag bij de Jumbo geweest en met bordje en handscanner en smartphone naar de kassa gegaan. Mocht het meenemen voor 3 Euro. Dat is de echte Jumbo stijl. Gisteren bij andere Jumbo geweest, daar gaf men niet thuis.
Oh ja Tikkie: herken het product niet, tig keer.... Per ongeluk de bovenste helft van de bon verzonden. BON IS GELDIG. ehhh... OK
Nou hier ging het wel zo makkelijk. Ik riep er iemand bij, laat het in de app zien dat de prijs niet klopt en hoppa het bedrag werd zo veranderd
En ook bij Tikkie werd zoals altijd de bon in één keer geaccepteerd
Famke schreef: ↑di 04 okt 2022, 19:39
Ik heb via WA contact gehad met Tikkie en die zeggen het te hebben ontvangen maar konden niet aangeven wanneer het werd uitbetaald.
Famke schreef: ↑di 04 okt 2022, 19:39
Ik heb via WA contact gehad met Tikkie en die zeggen het te hebben ontvangen maar konden niet aangeven wanneer het werd uitbetaald.
Famke, heb je het geld al terug?
Nee. Hij was zo genaamd goedgekeurd en later kreeg ik te horen toch niet dat de kassabon er niet opstond (was kassabon & product) dus opnieuw indient en moet weer 3 weken afwachten.
Famke schreef: ↑di 04 okt 2022, 19:39
Ik heb via WA contact gehad met Tikkie en die zeggen het te hebben ontvangen maar konden niet aangeven wanneer het werd uitbetaald.
Famke, heb je het geld al terug?
Ik heb de Sportlife van Dirk via de website ook nog niet terug, zouden ze wachten totdat de actie is afgelopen en dan alles in één keer?
Famke schreef: ↑di 04 okt 2022, 19:39
Ik heb via WA contact gehad met Tikkie en die zeggen het te hebben ontvangen maar konden niet aangeven wanneer het werd uitbetaald.
Famke, heb je het geld al terug?
Ik heb de Sportlife van Dirk via de website ook nog niet terug, zouden ze wachten totdat de actie is afgelopen en dan alles in één keer?
ook hier geen geld ontvangen, bij navraag (2 weken geleden) gaven ze aan dat ze geen afgekeurde bon met mijn gegevens konden vinden en dat ik het maar opnieuw moest indienen. En ook nog gedaan ook nog. T.w. 2 weken geleden.