Voordeel.com gratis vega(n) burger uitdaging
Re: Voordeel.com gratis vega(n) burger uitdaging
Inderdaad Burger op de bon, heb de gewone vegaburger genomen. De anderen zijn duurder.
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Het verschil met de vorige acties is wel bizar zeg, ze raken de codes nu niet eens kwijt. Zou dat aan de vega liggen of was er echt zoveel misbruik?
-
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 15 times
Ik denk zoveel mensen die meerdere codes aanvroegen en vervolgens niet alle codes gebruikten. Vind het zo wel eerlijker en relaxter.
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Cola was ook 1000 toch? Voor mijn gevoel was het de vorige keren eerder een kwestie van uren dan van dagen.
Ligt uiteraard aan de gewijzigde procedure: je moet nu je telefoonnummer doorgeven. Mensen haken dan (terecht) meteen af.
- B2B
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 4 times
Kan je uitleggen waarom je het zo gevaarlijk vindt je telefoonnummer te geven?
Ik denk dat mensen sneller afhaken omdat het vegetarisch is(want dat vinden zat mensen nog echt niet lekker) dan een telefoonnummer door te moeten geven. Er is niks mis met een telefoonnummer door te geven. Wat kunnen ze ermee doen? Ik geef geregeld mijn 06 nummer door. Ook bij prijsvragen en ik wordt serieus nóóit maar dan ook nóóit gebeld. Dus ik snap jouw probleem niet zo....perfecto schreef: ↑zo 18 sep 2022, 14:32Ligt uiteraard aan de gewijzigde procedure: je moet nu je telefoonnummer doorgeven. Mensen haken dan (terecht) meteen af.
Ik heb eerder op de dag de Aldi vega kipburger gekocht en ingediend en ik heb al goedkeuringse-mail ontvangen.
ik vind sommige vegetarische dingen wel lekker maar niet alles.
ik was van plan naar de Aldi te gaan voor de kipburger die daar vandaag in de aanbieding is maar dat is bijna een half uur fietsen enkele reis en het giet hier de hele dag al. Dus naar de Vomar, maar die hebben alleen een groenteburger die binnen de prijs valt en die vond ik er niet lekker uitzien. en die op basis van kaas heet dan weer schnitzel en is te duur, dus ik heb een code over voor iemand die er een extra wil of geen mobiel heeft.
De reden dat ik de code had aangevraagd was omdat ik bij het wasmiddel net te laat was.