Voordeel.com gratis vega(n) burger uitdaging

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
K'tje
Been thanked: 2 times

Re: Voordeel.com gratis vega(n) burger uitdaging

Bericht door K'tje »

Inderdaad Burger op de bon, heb de gewone vegaburger genomen. De anderen zijn duurder.
liamito
Has thanked: 1 time

Bericht door liamito »

Famke schreef: za 17 sep 2022, 13:04 Stomme opmerking misschien, maar je kan zelf nog officieel en verzekerd dat je je geld terug krijgt meedoen? Er zijn nog 317 codes te verdelen.
Het verschil met de vorige acties is wel bizar zeg, ze raken de codes nu niet eens kwijt. Zou dat aan de vega liggen of was er echt zoveel misbruik? :shock:
Famke
Has thanked: 13 times
Been thanked: 15 times

Bericht door Famke »

liamito schreef: zo 18 sep 2022, 11:44 Het verschil met de vorige acties is wel bizar zeg, ze raken de codes nu niet eens kwijt. Zou dat aan de vega liggen of was er echt zoveel misbruik? :shock:
Ik denk zoveel mensen die meerdere codes aanvroegen en vervolgens niet alle codes gebruikten. Vind het zo wel eerlijker en relaxter.
B2B
Has thanked: 2 times
Been thanked: 4 times

Bericht door B2B »

Ligt ook aan de hoeveelheid codes.
Deze keer 1000
Vorige keren was het minder
liamito
Has thanked: 1 time

Bericht door liamito »

B2B schreef: zo 18 sep 2022, 12:03 Ligt ook aan de hoeveelheid codes.
Deze keer 1000
Vorige keren was het minder
Cola was ook 1000 toch? Voor mijn gevoel was het de vorige keren eerder een kwestie van uren dan van dagen.
perfecto

Bericht door perfecto »

Famke schreef: zo 18 sep 2022, 11:59
liamito schreef: zo 18 sep 2022, 11:44 Het verschil met de vorige acties is wel bizar zeg, ze raken de codes nu niet eens kwijt. Zou dat aan de vega liggen of was er echt zoveel misbruik? :shock:
Ik denk zoveel mensen die meerdere codes aanvroegen en vervolgens niet alle codes gebruikten. Vind het zo wel eerlijker en relaxter.
Ligt uiteraard aan de gewijzigde procedure: je moet nu je telefoonnummer doorgeven. Mensen haken dan (terecht) meteen af.
B2B
Has thanked: 2 times
Been thanked: 4 times

Bericht door B2B »

perfecto schreef: zo 18 sep 2022, 14:32
Ligt uiteraard aan de gewijzigde procedure: je moet nu je telefoonnummer doorgeven. Mensen haken dan (terecht) meteen af.
Kan je uitleggen waarom je het zo gevaarlijk vindt je telefoonnummer te geven?
Batjaa

Bericht door Batjaa »

perfecto schreef: zo 18 sep 2022, 14:32
Famke schreef: zo 18 sep 2022, 11:59
Ik denk dat mensen sneller afhaken omdat het vegetarisch is(want dat vinden zat mensen nog echt niet lekker) dan een telefoonnummer door te moeten geven. Er is niks mis met een telefoonnummer door te geven. Wat kunnen ze ermee doen? Ik geef geregeld mijn 06 nummer door. Ook bij prijsvragen en ik wordt serieus nóóit maar dan ook nóóit gebeld. Dus ik snap jouw probleem niet zo....
lyrico

Bericht door lyrico »

clc schreef: ma 19 sep 2022, 12:25 Heeft iemand Aldi Vega burger aanbieding voor €1,50 gekocht en goedgekeurd?
Ik heb eerder op de dag de Aldi vega kipburger gekocht en ingediend en ik heb al goedkeuringse-mail ontvangen.
Florence

Bericht door Florence »

Batjaa schreef: zo 18 sep 2022, 15:21
Ik denk dat mensen sneller afhaken omdat het vegetarisch is(want dat vinden zat mensen nog echt niet lekker) dan een telefoonnummer door te moeten geven.
ik vind sommige vegetarische dingen wel lekker maar niet alles.
ik was van plan naar de Aldi te gaan voor de kipburger die daar vandaag in de aanbieding is maar dat is bijna een half uur fietsen enkele reis en het giet hier de hele dag al. Dus naar de Vomar, maar die hebben alleen een groenteburger die binnen de prijs valt en die vond ik er niet lekker uitzien. en die op basis van kaas heet dan weer schnitzel en is te duur, dus ik heb een code over voor iemand die er een extra wil of geen mobiel heeft.

De reden dat ik de code had aangevraagd was omdat ik bij het wasmiddel net te laat was.
Plaats reactie