bedankt
(nieuwe)scoupy app
-
- Has thanked: 22 times
- Been thanked: 12 times
Re: (nieuwe)scoupy app
Er komt in tekst te staan; binnenkort niet meer op voorraad, 't is niet veel. Kijk maar bij Smit en dorlas coffee cups. Ik krijg geen screenshot geplaatst. De bestanden zijn weer is te groot.
- B2B
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 6 times
Helaas wel pas als je hem aanklikt. Vroeger zag je het gelijk staan.
Nou ja went wel weer.
Hoop wel dat ze dat uitbetalen via de site snel aan zetten.
En ik kan trouwens meestal niet inloggen in de scoupy app. Die mail link verwijst dan naar een niet bestaande pagina.
Via de woolsock app heb je daar geen last van.
Nou ja went wel weer.
Hoop wel dat ze dat uitbetalen via de site snel aan zetten.
En ik kan trouwens meestal niet inloggen in de scoupy app. Die mail link verwijst dan naar een niet bestaande pagina.
Via de woolsock app heb je daar geen last van.
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
ik niet en is de 17e aangevraagd , ook geen mail gehad waarin stond dat het uitbetaald gaat worden, maar wel in uitvoering !, te zien in de app, omdat ik verder niets kan laten uitbetalen , er kan maar 1 uitbetaling per keer gedaan worden zullen opstart problemen zijn
-
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 4 times
Dit had mijn dochter net zo.margreetK schreef: ↑di 23 mei 2023, 10:51ik niet en is de 17e aangevraagd , ook geen mail gehad waarin stond dat het uitbetaald gaat worden, maar wel in uitvoering !, te zien in de app, omdat ik verder niets kan laten uitbetalen , er kan maar 1 uitbetaling per keer gedaan worden zullen opstart problemen zijn
Ja, net uitbetaald 4,94 van de koffie Nescafe en DE. Toen ik weer op de app kon gelijk aangevraagd en nu wil ik Heineken uit laten betalen maar gaat niet .moet boven de 1,00 zijn