Scoupy gratis Robijn, Aquafresh, Verkade Nobosprits gratis en meer met korting

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
B2B
Has thanked: 2 times
Been thanked: 4 times

Re: Scoupy gratis Robijn, Aquafresh, Verkade Nobosprits gratis en meer met korting

Bericht door B2B »

petra11 schreef: vr 01 dec 2023, 15:13 misschien is het gewoon een fout in het systeem van Scoupy
en wordt het morgen of na het weekend weer recht gebreid.
Hier nog niks gehoord van : geblokkeerd.

maar dan schrik je toch even
Je krijgt dit ook alleen in de app te zien.
Op de site zie je hier niets over.
Je krijgt geen bericht. Alleen in de app bij afgehandelde deals staat dan afgekeurd.
En de reden is dat je account geblokkeerd is vanwege onterecht gebruik of zo iets.

Vind de site van Scoupy de laatste tijd toch al slecht. Want je ziet niet meer je ingediende deals.
Je kan niet kijken of je deal nog in behandeling is. Er ontbreekt gewoon info op de site.
petra11
Been thanked: 8 times

Re: Scoupy gratis Robijn, Aquafresh, Verkade Nobosprits gratis en meer met korting

Bericht door petra11 »

ja, dat klopt, je ziet weinig op een laptop:
hoe het staat met een inzending e.d.

Maar ik heb geen (en wil geen) mobiel.
Mijn man heeft er een, maar ik mag die absoluut niet gebruiken voor mijn geld terug dingen e.d.
Miranda
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Bericht door Miranda »

B2B schreef: do 30 nov 2023, 18:21 1 is met een bon tm 21-11
de andere is met een bon tm 27-11

Weet niet of de mensen die al mee hadden gedaan met die van 21-11
Ook nog een keer mee konden doen voor die van 27-11
Ik begreep dat je niet nog een keer mee mocht doen en het bedoeld was voor wie de actie de eerste keer gemist had.

Ik kreeg laatst wel een waarschuwing dat ik 2 account zou hebben wat helemaal niet zo is. Ja ik heb scoupy en woolsocks maar dat is toch hetzelfde en op mn oude scoupy kwam ik niet meer wat gekoppeld was aan mn Facebook toen hun de boel om hadden gezet. Ja dan is het toch niet mijn fout. Maar toen zeiden ze ook dat ik onmiddellijk 1 stop moest zetten anders gingen ze acties ondernemen. Daarom was bij mij ook iets afgekeurd waarvoor ik juist contact had opgenomen. Vond het al zo’n raar bericht.
SWNL
Been thanked: 2 times

Bericht door SWNL »

Bij mijn zus was nu ook alles goedgekeurd maar bij de uitbetalingsknop moest ze met een bevestiging via de mail bevestigen "dat zij het echt was" (wie anders zou geld op haar rekening willen zetten? 😁) en dat ging 2x niet goed - zij klikte de juiste knop in mail om te bevestigen maar Scoupy gaf twee keer een "oeps" foutmelding.
Bang om nu ook geblokkeerd te worden nav bovenstaande berichten heeft ze maar een mail gestuurd. Zo houdt scoupy lekker die €32 in de knip!
Miranda
Been thanked: 1 time

Bericht door Miranda »

Miranda schreef: ma 27 nov 2023, 13:06
Famke schreef: ma 27 nov 2023, 13:03
Famke schreef: ma 27 nov 2023, 00:37 Tip: Mentos Gum Tikkie 2,50 terug bij AH/ Jumbo/ Plus icm Scoupy 2,50 gta bij alle winkels. Dan heb je hem gratis. :lol:
Let op: Tikkie coupon is verlopen.
Klopt net in de winkel de tikkie actie opgeslagen, gekocht, wil ik het nu indienen zegt hij de actie ging harder dan verwacht. Zo stom als je hem hebt opgeslagen dat hij dan al niets meer doet.
Ik heb het zojuist uitbetaald gekregen gelukkig ik had het gelijk nog maar via de website ingediend. Ga er ook niet weer mee terug naar de winkel namelijk.
Plaats reactie