Scoupy weer een nieuwe cahbackparade vanaf 31 Augustus.

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
koekje
Been thanked: 1 time

Orangina 1,4 ltr bij de Jumbo ook uit assortiment

Bericht door koekje »

Marry schreef:Kreeg vanmorgen bij AH te horen dat de Orangina 1,4 ltr tijdelijk uit het assortiment is :shock: . Hoe kan dat nu als je dit bij Ah moet kopen van Scoupy?
Orangina 1,4 ltr bij de Jumbo hier ook uit assortiment.
Meriam
Been thanked: 2 times

Re: Scoupy weer een nieuwe cahbackparade vanaf 31 Augustus.

Bericht door Meriam »

indy777 schreef:
pcenter schreef:Een soort Griekse yoghurt, naturel is de smaak neutraal, wat honig, muesli, zoetstof, of wat siroop erdoor, en dan heb je een prima dessert.

Scoupy is ook om te proberen, de arla karnemelk was prima, waren wij een beetje vergeten, en kopen we het weer regelmatig.

Verandering van spijs doet eten.

Ik weet dat Scoupy is om te proberen,heb daar ook geen kritiek op geleverd,en dat naturel neutraal van smaak is,is óók duidelijk :) , ik vind alleen dat deze yoghurt/kwark niet lekker is als je er niks door doet. (terwijl er andere soorten zijn die naturel wél lekker zijn)
Daarom is het zo fijn dat je het product een keer gratis kan proberen.
Zo vinden wij hier de Volgraan van Sultana ook niet zo lekker, en weten we dat we deze niet meer gaan kopen.
liamito
Has thanked: 2 times
Been thanked: 7 times

Bericht door liamito »

Shiven schreef:Stevige substantie, maar bij de variant 'Naturel' moet je er wel iets zoetigs doorheen mengen, lijkt mij.
Ik heb overigens zojuist Arla gevraagd, via e-mail, waarom deze actie alléén geldig is op Arla Skyr naturel, en de andere smaakvarianten zijn uitgesloten.
Al een reactie? :)
Shiven
Has thanked: 1 time

Bericht door Shiven »

@liamito, ik vermoed dat de Consumentenservice (nog) niet weet wat ze met mijn vraag aan moet. Wellicht moet het eerst intern worden nagevraagd/besproken. Arla reageert normaal gesproken altijd snel op e-mails. Zodra ik antwoord heb, plaats ik het uiteraard gelijk door.
Laatst gewijzigd door Shiven op vr 04 sep 2015, 14:45, 1 keer totaal gewijzigd.
liamito
Has thanked: 2 times
Been thanked: 7 times

Bericht door liamito »

Shiven schreef:@liamito, ik vermoed dat de Consumentenservice (nog) niet weet wat ze met mijn vraag aan moeten. Wellicht moet het eerst intern worden nagevraagd/besproken. Arla reageert normaal gesproken altijd snel op e-mails. Zodra ik antwoord heb, plaats ik het uiteraard gelijk door.
Ok! Jumbo hanteert voor alle varianten dezelfde prijs, maar zul je net zien dat zij op de kassabon dan weer de smaak vermelden. :P
Marry
Been thanked: 3 times

Bericht door Marry »

liamito schreef:
Shiven schreef:@liamito, ik vermoed dat de Consumentenservice (nog) niet weet wat ze met mijn vraag aan moeten. Wellicht moet het eerst intern worden nagevraagd/besproken. Arla reageert normaal gesproken altijd snel op e-mails. Zodra ik antwoord heb, plaats ik het uiteraard gelijk door.
Ok! Jumbo hanteert voor alle varianten dezelfde prijs, maar zul je net zien dat zij op de kassabon dan weer de smaak vermelden. :P
Bij Plus staat ook de smaak op de bon, dus de gewone meegenomen. Heerlijk met noten en een lepel honing! Gewone hollandse yoghurt vind ik ook niet zo lekker als er niets doorzit. Dus wat dat betreft geen verschil
Meriam

Bericht door Meriam »

Ook jan linders vermeldt de smaak op de kassabon.
Brigit

Re: Orangina 1,4 ltr bij de Jumbo ook uit assortiment

Bericht door Brigit »

koekje schreef:
Marry schreef:Kreeg vanmorgen bij AH te horen dat de Orangina 1,4 ltr tijdelijk uit het assortiment is :shock: . Hoe kan dat nu als je dit bij Ah moet kopen van Scoupy?
Orangina 1,4 ltr bij de Jumbo hier ook uit assortiment.

Bij online aankoop van de AH heb ik deze wel gewoon mee kunnen bestellen en al geld van Scoupy retour op mijn rekening ;)
lupus

Re: Orangina bij AH trefcenter Venlo verkrijgbaar

Bericht door lupus »

Bij de AH XL in Venlo (nog) verkrijgbaar
peggy-sue

Bericht door peggy-sue »

Bij de Jumbo stond de skyr honing in t vak van de naturel...had het zo gauw niet gezien, maar toen ik thuis kwam stond er inderdaad skyr honing op de bon. Heel klein beetje gesjoemeld :oops: door met correctielint het honing weg te halen en dat is goedgekeurd :D voortaan moet ik toch beter opletten...
Plaats reactie