Famke schreef:Ik ben toch wel benieuwd wat jullie terugkrijgen voor het Kitkat/ Bros/ Smartie product? Ik heb Scoupy gemaild omdat ik de actie op dat punt niet duidelijk vond en kreeg:
Als jij het product koopt voor €1 dan krijg je van ons €0,55 terug. Als jij het product koopt voor €1,50 dan krijg je van ons €1,05 terug.
Op die manier betaal je dus uiteindelijk altijd 45 cent zelf.
Hebben jullie nu alle 1 euro teruggekregen of tot 0,45 euro? Ben dan vooral benieuwd naar de mensen die het product bij Hoogvliet hebben gehaald. Deze zit nl hier vlakbij en kan de aanbieding dus zo halen tot 20 uur vanavond voor de actie is afgelopen. Thankx!
Ik heb bij boni in de aanbieding voor 1 Euro gekocht en inmiddels bericht gekregen dat ik 1 Euro terug krijg.
Laatst gewijzigd door Annett op di 29 sep 2015, 19:16, 1 keer totaal gewijzigd.
greetje11 schreef:hier alles opnieuw moeten indienen, volgens mij zitten ze daar te slapen,.
Nu ook de amstel afgekeurd, staat notabene bovenaan dezelfde kassabon als de andere artikelen.
Heb ff een mailtje gestuurd, of ze daar zitten te slapen.
ja sorry hoor, niet normaal, terwijl er anders nooit problemen zijn.
Ik heb helemaal geen problemen, gisteren twee artikelen en vandaag nog een, en al bericht en al uitbetaald
B2B schreef:Als er geen coupons meer zijn dan wordt het plaatje van de cashback grijs.
Net zoals het plaatje van de orangina alleen dan met een andere tekst.
Klopt. Ik heb net nog 4 artikelen ingediend. Ging prima.
vanmiddag gewoon nog meegedaan met 5 producten, no problem, soms als ik twijfel of de omschrijving op de kassabon wel duidelijk is, maak ik gewoon een foto vh product met de kassabon, Vooral op de bonnen van Ah is het niet altijd duidelijk, foto van kassabon met product, werkt altijd.
Had de laatste amstel bij AH, gewoon ff fietsen naar de volgende winkel, en op de site bij de toelichting van het product kun je zien waar het verkrijgbaar is