Probeer Gratis D&L Mayo Royale
Re: Probeer Gratis D&L Mayo Royale
langggggg gezocht naar de mayo met actiesticker. Nergens gevonden en uiteindelijk een mailtje gestuurd. Vandaag een mail teruggekregen, mag een pot zonder actiesticker kopen, bon scannen, mailen met mijn gegevens en ze storten het bedrag terug TOP!!!!!
Super,ga ik óók doen....MM12 schreef:langggggg gezocht naar de mayo met actiesticker. Nergens gevonden en uiteindelijk een mailtje gestuurd. Vandaag een mail teruggekregen, mag een pot zonder actiesticker kopen, bon scannen, mailen met mijn gegevens en ze storten het bedrag terug TOP!!!!!
Wie heb je gemaild? Kortingisleuk of D&L?MM12 schreef:langggggg gezocht naar de mayo met actiesticker. Nergens gevonden en uiteindelijk een mailtje gestuurd. Vandaag een mail teruggekregen, mag een pot zonder actiesticker kopen, bon scannen, mailen met mijn gegevens en ze storten het bedrag terug TOP!!!!!
Hier ook al weken aan het zoeken geweest, maar nog niet gevonden. Heb nu gemaild naar consumentenservicedb@granfood.nl of ik ook een pot zonder sticker mag kopen. Even afwachten...
Ik heb D&L gemaild..en jij shiven?Shiven schreef:Wie heb je gemaild? Kortingisleuk of D&L?MM12 schreef:langggggg gezocht naar de mayo met actiesticker. Nergens gevonden en uiteindelijk een mailtje gestuurd. Vandaag een mail teruggekregen, mag een pot zonder actiesticker kopen, bon scannen, mailen met mijn gegevens en ze storten het bedrag terug TOP!!!!!
Hi indy777, ik heb niet gemaild hoor
Ik vroeg MM12 wie zij/hij had gemaild, want deze belangrijke informatie ontbreekt.
indy, ik hoop voor jou (ook) op succes!
Jammer dat zovelen van dit forum geen actiepot hebben kunnen vinden. Als je al wéken hebt gezocht, is het alleen maar logisch dat je hierover contact opneemt met de fabrikant.

Ik vroeg MM12 wie zij/hij had gemaild, want deze belangrijke informatie ontbreekt.
Jammer dat zovelen van dit forum geen actiepot hebben kunnen vinden. Als je al wéken hebt gezocht, is het alleen maar logisch dat je hierover contact opneemt met de fabrikant.
owja,zag het nuShiven schreef:Hi indy777, ik heb niet gemaild hoor![]()

Ik heb reactie gekregen van Gran Food. Ze hebben de actie verlengd omdat er nog potten met actiesticker te vinden zijn in de winkel. Maar ik mag hem niet zonder actiesticker indienen. Raar dat ze tegen de een zeggen dat het wel mag en tegen een ander weer niet.