Dank je wel voor je antwoord.Annett schreef:Je kunt alleen al je gegevens wissen bij instellingen voor de scoupy app. ( onder applicatiebeheer) en dan opnieuw inloggen, en dan kun je weer bij je account of op een ander inloggen.CouponOma schreef:Hoe log je uit bij de app op je tablet?
Scoupy app vernieuwd,weer gratis producten
Re: Scoupy app vernieuwd,weer gratis producten
Ik wil de Scoupy app installeren, maar wat vragen ze veel zeg
Toegang tot:locatie, foto's /media/bestanden, camera en bluetoothgegevens. Ik weet niet of ik dit ga doen.. 

Famke schreef: "Bedoel je in de app of op website? Waar moet ik kijken want ik kan het niet vinden"
De Consenza rijstwafels heb ik gevonden op de Scoupy-website, Famke.
Reden waarom ik ook de app niet heb gedownload, je geeft een bedrijf zo wel veel rechten. Waarom moeten ze al je foto's zien... Ik sla deze actie over en hou het alleen op de websitefeelings schreef:Ik wil de Scoupy app installeren, maar wat vragen ze veel zegToegang tot:locatie, foto's /media/bestanden, camera en bluetoothgegevens. Ik weet niet of ik dit ga doen..
-
- Has thanked: 39 times
- Been thanked: 40 times
Bedankt, maar kan het dan nog niet vinden (haarkleur is geen geheim meer). Waar moet ik kijken? Heb alleen 1 coupon en dat is voor het pakket dat je kan winnen van dat merk.Shiven schreef:Famke schreef: "Bedoel je in de app of op website? Waar moet ik kijken want ik kan het niet vinden"
Ik ben het helemaal met je eens Dizzy. Daarom ga ik het ook niet downloaden.dizzy schreef:Reden waarom ik ook de app niet heb gedownload, je geeft een bedrijf zo wel veel rechten. Waarom moeten ze al je foto's zien... Ik sla deze actie over en hou het alleen op de websitefeelings schreef:Ik wil de Scoupy app installeren, maar wat vragen ze veel zegToegang tot:locatie, foto's /media/bestanden, camera en bluetoothgegevens. Ik weet niet of ik dit ga doen..
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 3 times
Je kunt dit bij instellingen allemaal weer uit zetten!feelings schreef:Ik ben het helemaal met je eens Dizzy. Daarom ga ik het ook niet downloaden.dizzy schreef:Reden waarom ik ook de app niet heb gedownload, je geeft een bedrijf zo wel veel rechten. Waarom moeten ze al je foto's zien... Ik sla deze actie over en hou het alleen op de websitefeelings schreef:Ik wil de Scoupy app installeren, maar wat vragen ze veel zegToegang tot:locatie, foto's /media/bestanden, camera en bluetoothgegevens. Ik weet niet of ik dit ga doen..
Jammer, ik heb helemaal geen extra GTA's, alleen de Consenza rijstwafels. 

Citaat Famke: "Bedankt, maar kan het dan nog niet vinden (haarkleur is geen geheim meer). Waar moet ik kijken? Heb alleen 1 coupon en dat is voor het pakket dat je kan winnen van dat merk"
Famke, als jij de Consenza Rijstwafels niet op de homepage van Scoupy tussen je andere GTA's ziet staan, dan zul je 'm niet hebben ontvangen.
Waarschijnlijk de één wel, en de ander niet. Sorry.
Famke, als jij de Consenza Rijstwafels niet op de homepage van Scoupy tussen je andere GTA's ziet staan, dan zul je 'm niet hebben ontvangen.
Waarschijnlijk de één wel, en de ander niet. Sorry.
Laatst gewijzigd door Shiven op do 05 nov 2015, 13:27, 1 keer totaal gewijzigd.