Huishoudbeurs verzamelpost

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Florence

Re: Huishoudbeurs verzamelpost

Bericht door Florence »

Famke
Hoe controleren ze dat?
Jisca

Bericht door Jisca »

Erg leuk die tas van KortingisLeuk!

Ik mocht ook nog een rol Spelt beschuit van Bolletje pakken, jullie ook? Ik dacht dat dat was omdat iets anders in de tassen van gisteren er misschien niet in zat, maar alles zat erin dus een leuke extra! :D

Verder heb ik niet veel uitgegeven, wel beide beurstassen, Milka, Remia en Hekn'skaas. Natuurlijk ook de Verkade van Scoupy. Wat leuke samples gekregen van Ariel, Lidl, Stibat, Mr Muscle, Twix, Belvita, Vitakraft, First Choice cola, Kruidvat flesje! Bij Loyé of zoiets kreeg mijn schoonzusje eyeliner op die 24 uur blijft zitten.. was op zich leuk geweest als die mevrouw dat netjes had gedaan.. :?
Famke
Has thanked: 13 times
Been thanked: 15 times

Bericht door Famke »

Florence schreef:Famke
Hoe controleren ze dat?
geen idee? Maar denk mogelijk koppeling met geld terug actie van de tas?
monique33
Has thanked: 19 times
Been thanked: 1 time

Bericht door monique33 »

Ik voer net de verkade dubbeldik in in mijn Scoupy-app. En ik krijg daarmee nog toegang tot meer 100% geld terug; Verkade flinterdun en Maza Hoemoes naturel! Staan onder kopje; alle cashback acties
Er staan trouwens ook nog wat 50% acties bij.
arizona

Bericht door arizona »

Ik heb aan het begin van de week de scoupy code van de HHB ingevoerd en krijg geen Verkade flinterdun en mijn moeder heeft het net gedaan en krijgt wel Verkade Flinterdun erbij met 100% gratis. Zijn er mensen die aan het begin van de week hun code hebben verzilverd en wel Flinterdun erbij hebben staan?
riskje

Bericht door riskje »

ik woensdag.. goedgekeurd en bericht dat het gestort is..
Marry
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Bericht door Marry »

arizona schreef:Ik heb aan het begin van de week de scoupy code van de HHB ingevoerd en krijg geen Verkade flinterdun en mijn moeder heeft het net gedaan en krijgt wel Verkade Flinterdun erbij met 100% gratis. Zijn er mensen die aan het begin van de week hun code hebben verzilverd en wel Flinterdun erbij hebben staan?
Gisteren geen flinterdun erbij, nu vandaag wel.
bigmamma30

Bericht door bigmamma30 »

voor degene die een tas hebben van korting is leuk kijk eens naar de bolletje crackers ik had er een tussen van een jaar over de datum
ben benieuwd wie dat nog meer hebben
rijo

Bericht door rijo »

bigmamma30 schreef:voor degene die een tas hebben van korting is leuk kijk eens naar de bolletje crackers ik had er een tussen van een jaar over de datum
Mijn crackers zijn THT 01-05-2016, maar de beschuit die we er gratis bij kregen is de THT datum 01-03-2016 en ook de beschuit die in het andere tasje van € 3,00 zat.
Shiven

Bericht door Shiven »

UPDATE: 14 minuten geleden gaf Scoupy antwoord:

Hoi Sabrina, ik heb gelijk even contact gehad met mijn collega bij de Huishoudbeurs. Ze heeft me een foto gestuurd van de houdbaarheidsdatum die 23-11-2016 aangeeft. Echter lijkt de 6 van 2016 wel een beetje op een 5. Je moet even goed kijken maar er staat (gelukkig) wel echt 2016. Je kunt dus met een gerust hart genieten van de heerlijke chocolade! Eet smakelijk alvast. Groetjes, José van SCOUPY

Gelezen op de Facebookpagina van SCOUPY:
"Hallo, Ik heb vandaag (= zaterdag 27-02-2016) samen met mijn moeder ieders 2 repen dikke chocolade van de Verkade gekocht bij jullie. Tot onze verbazing kwamen wij er net achter dat de repen die we hebben gekocht allemaal overdatum waren. Al sinds 23 november vorig jaar. Nu is onze vraag dan ook wat jullie hieraan kunnen en gaan doen. Want dit moet eigenlijk niet kunnen natuurlijk. Hoop snel antwoord van jullie te krijgen"
bigmamma30 schreef:voor degene die een tas hebben van korting is leuk kijk eens naar de bolletje crackers ik had er een tussen van een jaar over de datum
Laatst gewijzigd door Shiven op zo 28 feb 2016, 13:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie