gratis paaseitjes hema na spel

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Florence

Re: gratis paaseitjes hema na spel

Bericht door Florence »

alle 100.000 eitjes zijn gevonden, je krijgt nu een kortingsbon van 2,50 geldig bij 10 euro besteding.
Mariette

Bericht door Mariette »

Heb nog van de foto's van de twee waar ik een voucher van had gewoon de zakjes met paaseitjes kunnen halen zonder problemen.
kuikentje

Bericht door kuikentje »

in vele steden worden ze niet meer geaccepteerd door grootschalig fraude omdat de code hetzelfde was en mensen het blijkbaar doorstuurden etc.
Karin

Bericht door Karin »

Dat is toch ook triest! Diegene verpestte t voor de rest!
lyrico

Bericht door lyrico »

Je kunt het verwachten dat men misbruik ging maken. Ik snap ook niet waarom ze niet gewoon unieke codes gingen sturen.
Ik heb mijn bon nog niet gebruikt. Denk ook niet dat ik het nog ga halen als ik het zo lees.
Jisca

Bericht door Jisca »

Op de Facebook pagina van HEMA vertellen ook veel klanten dat ze bij een bepaalde vestiging niet meer meededen aan de actie omdat men fraude vermoedt. HEMA reageert echter op die reacties met het verzoek om adres in een PB te sturen! Ik neem dus aan dat HEMA die mensen een zakje paaseitjes opstuurt ter compensatie. Kortom, mocht het in de winkel niet lukken, kun je altijd contact opnemen met HEMA via hun Facebook pagina.

Maar alleen de mensen die echt het spel hebben gespeeld kregen per e-mail een voucher van HEMA. Misschien denk ik te simpel, maar ze kunnen toch ook vragen of je de hele e-mail print en/of ID-bewijs toont (naam moest je namelijk invullen)..
testpiet

Bericht door testpiet »

Op mijn bon stond duidelijk dat deze alleen geldig was als er een naam en emailadres op stond.(deze stond ook al op de bon) hoefde niets in te vullen
arizona

Bericht door arizona »

Mijn man heeft onze bon net gewoon in kunnen leveren. Deden helemaal niet moeilijk. Top!
kuikentje

Bericht door kuikentje »

Jisca schreef:Op de Facebook pagina van HEMA vertellen ook veel klanten dat ze bij een bepaalde vestiging niet meer meededen aan de actie omdat men fraude vermoedt. HEMA reageert echter op die reacties met het verzoek om adres in een PB te sturen! Ik neem dus aan dat HEMA die mensen een zakje paaseitjes opstuurt ter compensatie. Kortom, mocht het in de winkel niet lukken, kun je altijd contact opnemen met HEMA via hun Facebook pagina.

Maar alleen de mensen die echt het spel hebben gespeeld kregen per e-mail een voucher van HEMA. Misschien denk ik te simpel, maar ze kunnen toch ook vragen of je de hele e-mail print en/of ID-bewijs toont (naam moest je namelijk invullen)..
ze zeiden tegen mij dat die mensen dan een €2,50 ( vanaf minimaal 10 euro aan producten ) kortingsbon krijgen van de klantenservice
ekmaat

Bericht door ekmaat »

Ik heb de bon vanmiddag zonder problemen ingeleverd
Plaats reactie